רויאלטי. אתר רשמי
אתר רשמי

המתנות הכי שוות לקנות לעצמי לפסח: למה? כי מגיע לי

בשיתוף רויאלטי

14.4.2019 / 8:00

לכולם את מפרגנת ואת כולם את מפנקת - ומה איתך? זהו, די, הפסח הזה הוא שלך והחלטנו לעזור לך להפוך לנוצצת. קבלי עשרה תכשיטים מדהימים שיתנו לך גלאם ללא הפסקה, גם הרבה אחרי ליל הסדר

פסח שוב כאן! החופש, הניקיון, הארוחות המשפחתיות וכמובן הצורך לקנות מתנות. כולנו מתכוננות לחופשה, מחליטות איפה עושים את החג, לאן טסים ומה קונים למי, אבל הפעם החלטנו לוותר על כל אותן מתנות חג לחמות, לאחים ולהורים ולהתמקד באישה שאת הכי אוהבת - את בעצמך!

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

כי מי אמר שצריך לחכות לנסיך על סוס לבן שיקנה לך את התכשיט המושלם, כשאת לחלוטין יכולה לבחור לעצמך את התכשיט שיהפוך את הפסח הזה לנוצץ יותר. ובדיוק בגלל זה בחרנו עשרה תכשיטים מדהימים ברשת רויאלטי, כאלו שיהפכו לפריטים שתענדי ללא הפסקה, חלקם במחיר של כמה מאות שקלים בלבד!

קולאז' רויאלטי 1. אורי ליבני לרויאלטי,
עגילי ג'יפסי זהב בקוטר 1.5 ס"מ עם מוט עליון מעוגל בחיבור העגיל לאוזן - 296 שקלים, עגילי כוכבים משובצים יהלומים – 3325 במקום 6650 שקלים/אורי ליבני לרויאלטי

עגילי ג'יפסי זהב בקוטר 1.5 ס"מ עם מוט עליון מעוגל בחיבור העגיל לאוזן - 296 שקלים
אם עדיין אין לך עגילי חישוק - זה הזמן להתחדש! אחד הטרנדים הגדולים של העונה הוא חזרה לשנות ה-70 ועגילי החישוק הולכים לככב כמעט עם כל מה שנלבש. העגילים האלו קטנים ועדינים, כך שהם מתאימים לערב אבל בהחלט ניתן לענוד אותם יום יום, לבית קפה או למשרד.

עגילי כוכבים משובצים יהלומים - 3325 במקום 6650 שקלים
עגילי כוכבים משובצים יהלומים הם תכשיט סטייטמנט שמשחק בצורה מושלמת בין הטרנדי לקלאסי. מצד אחד הם לעולם לא יהפכו למיושנים או ייצאו מאופנה, מצד שני העיצוב המעניין הופך אותם לתכשיט שמושך תשומת לב והופך כל מה שאת לובשת למגניב וייחודי. אם את מחפשת דרך פשוטה לשדרג את ההופעה שלך, העגילים האלו הם התשובה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קולאז' רויאלטי 2. אורי ליבני לרויאלטי,
תליון מפתח זהב משובץ 24 יהלומים – 666 שקלים, שרשרת זהב משובצת זירקון נוצץ במרכזה 430 שקלים, פרפר זהב משובץ יהלומים לבנים ושחורים – 3240 במקום 6480 שקלים/אורי ליבני לרויאלטי

תליון מפתח זהב משובץ 24 יהלומים - 666 שקלים
זה בדיוק התליון הקטן והמגניב שאת צריכה. מצד אחד לוק שובב ולא מתאמץ, מצד שני תליון מוזהב משובץ שנותן לך מראה סקסי ויוקרתי. וזו גם מתנה מושלמת לקנות לעצמך - לא עוד מישהו שמחפש מפתחות ללב שלך, אלא הצהרה שהמפתח הזה הוא שלך ורק שלך.

שרשרת זהב משובצת זירקון נוצץ במרכזה 430 שקלים
השרשרת הזו היא הבסיס לכל קופסת תכשיטים - עדינה, קלאסית ונשית בזהב צהוב על זמני. ואין תחושה טובה יותר מאשר למלא את קופסת התכשיטים שלך בעצמך, עם פריטים שתענדי יום יום ושאת באמת אוהבת.

פרפר זהב משובץ יהלומים לבנים ושחורים - 3240 במקום 6480 שקלים
יש תכשיטים שגורמים ללב שלנו להחסיר פעימה, והפרפר הזה הוא אחד מהם. עיצוב עדין ומיוחד שמשלב בין יהלומים לבנים לשחורים במראה עשיר במיוחד, כזה שנראה נונשלנטי אבל משדר יוקרה לא מתאמצת וסקסית. מתנה מושלמת לעצמך.

קולאז' רויאלטי 3. אורי ליבני לרויאלטי,
טבעת זהב משובצת אבן אוניקס שחורה – 590 שקלים, טבעת זהב משובצת יהלומי באגט ועגולים 3100 במקום 6200 שקלים/אורי ליבני לרויאלטי

טבעת זהב משובצת אבן אוניקס שחורה - 590 שקלים
לרובנו יש כמה טבעות קלאסיות במגירה - יש טבעת אחת (או כמה) דקה ועדינה שאפשר לענוד כל יום, טבעת גדולה לאירועים מיוחדים ולנשואות ולמאורסות - טבעות נישואין ואירוסין שתמיד נמצאות על היד. אבל יש משהו כיפי בלהוסיף ללוק היום יומי טבעת סטייטמנט מיוחדת, כזו שאין לאף אחת אחרת והיא לא מסמלת דבר פרט לעובדה שאת אופנתית ואוהבת לפנק את עצמך בתכשיטים שלא רואים כל יום.

טבעת זהב משובצת יהלומי באגט ועגולים 3100 במקום 6200 שקלים
כשאת קונה מתנה לעצמך, נסי לבחור תכשיטים שיגרמו לך לחייך ויהיו שונים מכל מה שגבר יבחר בשבילך. ותרי על הקלאסיקות וחפשי עיצובים מיוחדים וסקסיים, כמו הטבעת הזו, שמשלבת בין יהלומי באגט ליהלומים בחיתוך עגול ועוטפת את האצבע בליפוף נשי ורך שמושך אליה את המבט.

קולאז' רויאלטי 4. אורי ליבני לרויאלטי,
שעון DKNY NY2343 במחיר 320 במקום 799 שקלים, שעון SKAGEN SKW2445 ב- 360 במקום ב 899 שקלים, שעון FERRARI – 522 שקלים/אורי ליבני לרויאלטי

שעון DKNY NY2343 במחיר 320 במקום 799 שקלים
שעון הוא כבר מזמן לא סתם אביזר שאומר לך מה השעה. הרי כולנו יודעות שאת השעה אנחנו בודקות בטלפון, כך שכשאת בוחרת לעצמך שעון חפשי עיצוב שיתאים לאופי ולהעדפות האופנתיות שלך. הסתכלי על שעון כעל תכשיט שאת עונדת מדי יום וחפשי כזה שיתאים ללוק שלך. השעון הזה של DKNY משלב בין מראה מוזהב אלגנטי לבין עיצוב מחוספס וקשוח יותר, מושלם אם את אוהבת לוק קלאסי עם טוויסט וחיה בתוך ג'ינס וטי - שרט קלילים שאליהם את משלבת סניקרס לא מתאמצות או נעלי עקב סקסיות.

שעון SKAGEN SKW2445 ב-360 במקום ב 899 שקלים
השעון הזה הוא דק ועדין. השילוב בין הרצועה הכסופה מפלדת אל חלד בשילוב הגוף המוזהב והלוח הלבן הופכים אותו לוורסטילי במיוחד ומאפשרים לך להרכיב אותו יום יום, לא משנה אם את עונדת תכשיטים בצבע זהב או כסף. מתאים ללוק משרדי מחוייט, לאירוע או לערב אלגנטי.

שעון FERRARI 522 שקלים
אם הסגנון שלך הוא יותר טרנדי ומחוספס, לכי על שעון שחור. זה של FERRARI משובץ באבני קריסטל שחורות, עם קופסת שעון בגווני זהב אדום ורצועת מש שחורה, במראה שמשלב בין גראנג'יות למראה עדין בזכות העיצוב הדק והמלוטש.

מערכת Sheee, בשיתוף רויאלטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully