וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה טיפים חשובים לבחירת עורך דין פלילי

בשיתוף דיגיטאץ', בשיתוף דיגיטאץ'

1.5.2019 / 14:15

בשעה שכל עולמו של האדם נמצא תחת סכנה, הבחירה באיש המקצוע המתאים ביותר המסוגל להגן עליו מול רשויות החוק והמדינה משמעותית יכולה במקרים מסויימים לחרוץ גורלות.

בחירה של עורך דין פלילי שיטפל בייצוג המשפטי שלכם יכולה להיות הרת גורל ולהשפיע רבות על התוצאות הסופיות וההחלטות שיתקבלו בסופו של דבר על ידי רשויות החוק. חשוב לזכור שיש הבדל משמעותי בין השדה הפלילי לתחומים משפטיים אחרים משום שבסוגיות משפטיות פליליות העיסוק המרכזי הוא בדיני נפשות, ולכן חירותו,כבודו ושמו הטוב של האדם מוטלים על כף המאזניים .

בשעה זו, שכל עולמו של האדם נמצא תחת סכנה, הבחירה באיש המקצוע המתאים ביותר המסוגל להגן עליו מול רשויות החוק והמדינה משמעותית יכולה במקרים מסויימים לחרוץ גורלות.

ריכזנו עבורכם 5 טיפים חשובים והכרחיים לבחירת עורך דין פלילי, בין אם זה לצורך מחיקת רישום פלילי או ייצוג בבית המשפט, הקלו עליכם את מלאכת החיפוש ויעזרו לכם לבחור את המתאים ביותר עבורכם.

דיגיטאץ עורך דין פלילי. אתר רשמי
דיגיטאץ עורך דין פלילי/אתר רשמי

נסיון ומומחיות

רשיון עריכת דין מאפשר לכל עורך דין את האפשרות החוקית לייצג נאשמים בכל תחומי המשפט ולכן עורכי דין רבים נוהגים לייצג נאשמים מכל תחומי המשפט ולעבוד באופן כזה שלא באמת מאפשר להם להתעמק ולהתמקצע בתחום הפלילי, דבר שפוגע כמובן במיוצגים בסופו של דבר. עורך דין פלילי הוא בדיוק כמו רופא מומחה. כמו שתרצו לקבל טיפול מרופא מומחה שמכיר ויודע לעומק את החומר המקצועי,תקדימים,הליכים רפואיים וחי את העולם המקצועי, כך תרצו שעורך הדין שלכם ידע ויכיר את השדה הפלילי לעומק על מנת שיוכל להעזר בנסיון ובידע שלו כדי לייצג ולמצות את הזכויות שלכם בצורה הטובה ביותר. בחרו בעורך דין שמתמקצע אך ורק בפלילים ולא עוסק בתחום באופן צדדי או נוסף לתחומים אחרים.

ביטחון מקצועי, לא יוהרה

טיפ חשוב מאוד המלווה באזהרה ונורה אדומה. אף עורך דין לא יכול להבטיח לכם את תוצאות ההליך. הזהרו מהבטחות או עורכי דין המתהדרים בקשרים או הכרות מוקדמת עם מי מאנשי המקצוע הרלוונטים בתיק. גם אם עורך הדין אומר שהוא מכיר את החוקר, שופט או כל איש מקצוע אחר ויודע כיצד הם נוהגים להחליט או לפעול, קחו זאת בערבון מוגבל וזכרו שאי הוודאות בסוגיות משפטיות תמיד תיהיה ברקע.
אז ממה בכל זאת כן תוכלו להתרשם? מעורך דין המפגין ביטחון מקצועי, מכיר תקדימים, פסקי דין, והליכים דומים בעבר ומראה לכם שליטה מלאה בידע המקצועי ובתוצאות האפשריות של התהליך תוך הסבר מלא בגובה העיניים.

יחס אישי

יחס אישי הוא המפתח לקשר מקצועי בריא בין מייצג למיוצג. במידה ואתם מרגישים שעורך דין באמת מתעניין במקרה שלכם, מנסה לברר לעומק את הפרטים השונים ולבדוק את הסוגייה בצורה רחבה זהו בהחלט סממן חיובי. במידה ואתם בוחרים במשרד בעל שם ובסופו של דבר עורך הדין הראשי שבגללו בחרתם במשרד מעביר את התיק שלכם לעורך דין זוטר או מתחיל אתם בעצם לא מקבלים את השירות הטוב ביותר שבגללו שכרתם את שירותיו של המשרד ולכן עליכם לבדוק לפני תחילת התהליך מי העורך דין שבפועל יטפל בתיק שלכם.

אינוטאציה

כמו כל דבר בחיים, תוכלו לבחון ולבדוק לעומק את הפרטים והמשתנים השונים אך בסופו של דבר האינטואציה היא חלק בלתי נפרד מכל החלטה. על מנת שבכל זאת תוכלו לחדד את האינטואציה שלכם ולהעזר בה לבחירה הסופית, וודאו שמעבר לכימיה שהייתה לכם במהלך השיחה עם עורך הדין, הוא הפגין ידע מקצועי ועזר לכם להבין את הסוגייה בשפה פשוטה וקלה להבנה. השתמשו באינוטאציה בחכמה ובמידה והקצו לה משקל יחסי בהחלטה.

שכר טרחה

במהלך החיפוש תופתעו לגלות שקיימים הבדלים משמעותיין בהצעות המחיר שתקבלו מעורכי הדין הפליליים. על מנת להקל עליכם את התהליך ואולי לחסוך לכם כסף בסופו של דבר, רצוי להגביל ולהגדיר את הייצוג עבור אופן הטיפול הנידון כעת. לעיתים מיוצגים שוכרים את שירותיהם של עורכי הדין עבור תהליך שלם מתוך הנחה שבסופו של דבר יהיה צורך בהגנה כנגד כתב אישום אך ההליך מסתיים עוד הרבה קודם לכן. הגדירו מראש את עבודת העורך דין, שכר הטרחה ואופן התשלום. במידת הצורך תמיד תוכלו להוסיף שירותים משפטיים אם תיזדקקו להם בהמשך.

לסיכום,

רצוי לבחור עורך דין פלילי מקצועי ומנוסה, כמו עו"ד פלילי לוליק אסל שאתם בטוחים שיכול לייצג אתכם בצורה הטובה ביותר ולהעניק לכם טיפול אישי ומסור. בצעו מחקר מעמיק והחליטו לאחר חשיבה שמבוססת על שיקול דעת ולעולם אל תפעלו בחיפזון.

בשיתוף דיגיטאץ', בשיתוף דיגיטאץ'
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully