וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש טרנד אחד שאתם צריכים להכיר לפני שתקנו רהיטים לבית

אביב פטר בשיתוף זאפ דפי זהב, בשיתוף זאפ דפי זהב

2.6.2019 / 15:00

רוצים לחדש את הבית ונמאס לכם מעיצוב גנרי המוני? אתם לא לבד: רבים מעוניינים בנגיעה אישית של בעל מקצוע יצירתי. מה צפויים להיות הטרנדים הלוהטים בשנה הקרובה במטבח, בחדר השינה ובאמבטיה? התשובות בפנים

נגר עושה עבודות עץ. ShutterStock
נגר עושה עבודות עץ/ShutterStock

בעולם מהונדס וגלובלי, שבו עיצובים המוניים וגנריים הולכים ומתפשטים, ורשתות ענק למכירת רהיטים ושאר אקססוריז לבית תופסות תאוצה, מתקיימת גם מגמה הפוכה.

כך, יותר ויותר אנשים חשים שהם רוצים לחזור "אחורה" ולקבל מוצר ייחודי, שהושקעה בו מחשבה ותשומת לב, מוצר שנוצר בידיו האמונות של בעל מקצוע מיומן ויצירתי.

האם גם אתם רוצים טאץ' אישי? רוצים להצטרף למגמה? הכנו במיוחד עבורכם רשימה של הטרנדים המדוברים ביותר, בישראל ובעולם, בתחום הנגרות הפרטית.

פינת אוכל עם ספסל עץ. ShutterStock
ספסל העץ יוצר פתרון נוח ופרקטי, שיוצר חלל ישיבה נעים ונינוח, המתאים במיוחד למשפחות/ShutterStock

מטבח

מושבי ספסל

אחד הסגנונות העיצוביים, החוזר לתפוס את מקומו במרכז הבמה בשנים האחרונות, הוא המטבח הכפרי. הצבת מושבי ספסל במטבח משתלבת היטב עם מגמה זו.

מדובר בפתרון נוח ופרקטי, שיוצר חלל ישיבה נעים ונינוח, המתאים במיוחד למשפחות. במהלך היום, הילדים ייהנו להכין עליו שיעורי בית או לשחק. בערב, המטבח יחזור ל"שגרה" וישמש לארוחה משותפת סביב השולחן.

בנוסף בהכנה אישית, הנגר יכול להוסיף מגירות לאחסון, שיספקו פתרון יעיל ומעוצב לציוד שלא נמצא לו מקום. כחלק מהמראה החמים והביתי, הספסלים יהיו לרוב מעץ מלא ויותאמו לארונות המטבח, להשלמת המראה הכפרי.

sheen-shitof

עוד באותו נושא

זה כנראה השינוי שתעשו בבית שלכם בשנה הקרובה

בשיתוף זאפ דפי זהב

מראה נקי ובהיר

מטבח המספק מראה נקי ולבן הוא טרנד שאמנם אינו חדש במיוחד, אבל שומר על מקומו, ומקבל מידי שנה טוויסט מעט שונה, המאפשר לו להישאר רלוונטי ונפוץ. על אף הנטייה לקחת את הסגנון העיצובי לכיוון שימוש בלבן בלבד, בפועל טווח האפשרות נרחב יותר, ומאפשר מתן פרשנות משתנה לגוונים בהירים כגון: לבן קרם ולבן שמנת, או לבן סיד ולבן פנינה. בנוסף, אפשר לערבב את הצבע עם סוגים שונים של אפור. הסגנון הנקי מתאים גם למטבחים בסגנון כפרי-מסורתי, וגם למטבחים בעיצוב אורבני-מודרני.

מטבח בגוונים של לבן ואפור. ShutterStock
העץ יכול לבוא במגוון צבעים המשתלבים אלה עם אלה בצורה הרמונית/ShutterStock

חזיתות ננו

ננו הוא מוצר חדש יחסית, שהולך וצובר תאוצה בשנתיים האחרונות. מדובר בסוג של פורמייקה, מהמשפחה הפולימרית, שיתרונה העיקרי הוא עמידות מפני שריטות. אחד האתגרים המשמעותיים, בכל הקשור למטבח, הוא שמירה על המטבח נקי מכתמים, וחף ככל הניתן משריטות, הנוצרות במהלך השנים.

בנוסף, חזיתות ננו דוחות אבק, וסימנים שומניים של טביעות אצבעות, מה שהופך את תחזוקת המטבח לקלה ונוחה. זאת, בזמן שחזיתות ננו יוצרות מראה מטבח מודרני, נקי ופונקציונלי.

חדר שינה

חזרה לשנות ה-60

בחדר השינה, נראה השנה חזרה לעיצוב בסגנון איטלקי משנות ה-60 וה-70, הכולל קווי מתאר נקיים ובהירים, המדגישים את קווי העץ של הריהוט.

סביבה בריאה וטבעית

כחלק מהטרנד של בריאותנות, והרצון להפוך את חדר השינה למקום נעים, המשרה שלווה ורוגע בדרך לשינה מתוקה, המגמה הרווחת בעיצוב חלל חדר השינה, היא שימוש בחומרים טבעיים, תוך מתן דגש לעץ טבעי והעדפתו על פני חומרים סינתטיים.

חדר שינה עשוי עץ הכולל כורסה. ShutterStock
קווי מתאר נקיים ובהירים, המדגישים את קווי העץ של הריהוט/ShutterStock

חדר האמבטיה

אחד האתגרים המרכזיים, העומדים לפתחם של נגרים בעיצוב ארונות לחדר האמבטיה, הוא מיעוט מקום באופן יחסי. ברוב מכריע של הבתים, החלל המוקצב לשירותים והמקלחת אינו גדול. הדבר מצריך מידה בלתי מבוטלת של יצירתיות, משולבת בראייה פרקטית, שתאפשר בכל זאת מרחב מספיק לאחסון מתחת לכיור. המגמה העכשווית מתמזגת עם ה"אילוץ". העיצוב יהיה לרוב נקי ומינימליסטי, בשילוב מקומות אחסון חסכניים ומקוריים.

מקלחת המשלבת עץ. ShutterStock
חדר הרחצה מצריך מידה בלתי מבוטלת של יצירתיות, משולבת בראייה פרקטית והעץ מאפשר זאת/ShutterStock

טרנדיים כלליים

כחלק מתהליכי החזרה לטבע והשימוש בחומרים טבעיים, קיימים טרנדים כלליים, המשפיעים על כלל הריהוט הביתי. הנה חלק מהטרנדים המרכזיים.

מבחינת סוג העץ המשמש לעיצוב רהיטי הבית, השנה יבלוט עץ אלון מושחר. זאת, לאחר שעבר תהליך חמצון. צבעו החזק של האלון, לצד מגמת השימוש בצבעים בהירים, מספקת לכל חלל אווירה ביתית ומקרקעת.

מגמה נוספת נוגעת לרהיטים המעוצבים ומיוצרים בעבודת יד, והעדפת רהיטים בעלי חותם אישי, על פני מראה ייצור המוני וגנרי. הלך הרוח הכללי הוא שיבה לעיצוב וינטג'י, ריהוט במראה עתיק, שמעורר רגש, מספר סיפור ומהדהד היסטוריה ונשמה.

אביב פטר בשיתוף זאפ דפי זהב, בשיתוף זאפ דפי זהב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully