וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפים לפרסום בגוגל לקראת 2020

בשיתוף B144, בשיתוף B144

14.1.2020 / 13:28

להשיג מיקומים גבוהים יותר בפחות כסף מול המתחרים שלך היא הבסיס לפרסום מוצלח בגוגל. כך תמקסמו את הקמפיינים שלכם

אפליקציית גוגל. ShutterStock
גם ב-2020 גוגל לא שוקטת על השמרים ומכניסה פיצ'רים חדשים/ShutterStock

במאמצה להישאר חזקה ורלוונטית ולגרום למפרסמים להמשיך לפרסם בה, גוגל עושה כל שביכולתה להקל על המפרסמים את המלאכה.

מערכת הפרסום של גוגל עברה מייק אובר בשנים האחרונות ואפילו שינתה שם: ב-google ads החדשה גוגל רוצה שתמשיכו ליהנות מכל הפיצ'רים שהיו ב-google adwords יחד עם אלמנטים חדשים, אוטומציות, הסברים על תפקודי קמפיינים ועוד.

מכונת הפרסום הדיגיטלי המשומנת בתבל - פרסום בגוגל

גוגל תמיד הצטיינה בחיים הקלים שהיא סיפקה ללקוחות שלה.

לגולשים היא הופכת את החיים קלים עם אופטימיזציה של מנוע החיפוש, הוספת השלמות אוטומטיות של ביטויים ואפשרות הקשת ביטויי 'זנב ארוך' ארוכים מתמיד: שכחת להפוך מאנגלית לעברית? לא נורא, גוגל מבינה. טעית בשם? אל תדאג, גוגל יודעת את מי רצית לחפש, וכו'.

גם למפרסמים במערכת המודעות הממומנות שלה, גוגל מציעה כלים עוצמתיים למציאת מונחי החיפוש הרלוונטיים ביותר לעסק תודות למאגר הנתונים המאסיבי שלה שמאפשר לה לתת לכל בעל עסק הצעות קונקרטיות באילו ביטויים להשתמש, מה עלות הקליק האידאלית וכדומה.

גם ב-2020 גוגל לא שוקטת על השמרים ומכניסה פיצ'רים חדשים כשהיא מודעת לתחרות הרבה בשטח מול פייסבוק ואחרות.

הנה כמה שיטות חדשות וטיפים לפרסום אפקטיבי בגוגל עבור מפרסמים שאוהבים להיות עם היד על הדופק ולמקסם את יכולות המערכת לטובת העסק שלהם מול עסקים אחרים כי אופטימיזציה של קמפיין המודעות תמיד הייתה שם המשחק.

האומנות איך להשיג מיקומים גבוהים יותר בפחות כסף מול המתחרים שלך היא הבסיס לפרסום מוצלח בגוגל, אומנות שמשתכללת ובנויה על ניסיון מצטבר ולמידה של חידושי המערכת כל הזמן.

מודעת גוגל, מודעות גוגל. ShutterStock
גוגל מגישה על כפית את כל המידע ועוזרת לפתוח קמפיין בקלות יחסית/ShutterStock

5 שיפורים במערכת הפרסום גוגל אדס

פרסום בגוגל מתבצע במערכת google ads. עבור מפרסמים חדשים גוגל מגישה על כפית את כל המידע ועוזרת לפתוח קמפיין בקלות יחסית, אבל כאשר קמפיין מתחיל לדשדש ולרדת בביצועים הייתה נדרשת עד עכשיו עבודה לפענח את הסיבות לירידה בביצועים, עכשיו גוגל מציעה את: 'הסברים'.

1. תסבירי לי את זה בבקשה:

גוגל הכניסה פיצ'ר חדש המאפשר למפרסמים לבקש ממנה הסבר לירידה בביצועים. כבר לא צריך להפיק דוחות מקבילים על תקופות שונות ולהשוות נתונים, גוגל עושה זאת אוטומטית עם קבלת הבקשה. היא משווה תקופות, משווה את עלות הקליק ומספקת תובנות בסיסיות לסיבת הירידה. זה עדיין בחיתולים אך המערכת תשתפר בהמשך ותוסיף אפשרויות ניתוח אוטומטיות שייקלו על ביצוע עבודת האופטימיזציה בקמפיין.

2. על מה את ממליצה?

כדי שמפרסמים לא יצטרכו לשבת שעות על הקמפיינים, גוגל הכניסה זה מכבר את מערכת ההמלצות שלה לקמפיין וטוענת שעדכון הקמפיין לפי המלצות המערכת ושיפור הציון הכללי שלו משפרים את הביצועים. גוגל ממליצה על יצירת קבוצות מודעות חדשות למשל, מספקות המלצות על אסטרטגיות תמחור, הוספה של ביטויים רלוונטיים, המלצה על תוספי מודעות ועוד.

3. החבר הכי טוב שלך - מתכנן מילות המפתח

אחד הכלים העוצמתיים במערכת הפרסום של גוגל הוא מתכנן מילות המפתח. כלי זה מאפשר למפרסמים לבחור את הביטויים הרלוונטיים ביותר לעסק שלהם על סמך ביצועי עבר ותחזיות עתידיות, ולשתול אותם בקמפיין. אם בעבר היה צריך ליצור תכנית, להוריד למחשב ולשתף במייל בנפרד ועכשיו גוגל מאפשר למפרסמים לשמור תוכניות במערכת עצמה ולשתף אותן בקלות רבה יותר.

4. תמחור חכם על סמך תובנות עסקיות מאסטרטגיית הפרסום שלך

סיגנלים מרכזיים כמו: באיזה יום בשבוע הייתה הכי הרבה תנועה לאתר, באיזו שעה ביום, איזו מילת חיפוש הביאה הכי הרבה המרות, מאיזה מיקום, מאיזה מכשיר (נייח או נייד) וכדומה, עושים למפרסמים עבודה קלה יותר בייעול קמפיין הפרסום שלהם ועמידה במטרות הפרסום המקוריות.
דוח הסיגנלים החדש של גוגל אדס יעזור למפרסמים לשפר את הקמפיין, על ידי השקעת התקציב במקומות שהביאו יותר תוצאות.

5. חיפוש קולי, תוספי וידאו ועוד התאמות לדור החדש

• גוגל מקשיבה (תרתי משמע...) לגולשים שלה והופכת את החיפוש הקולי לקל יותר. הטרנדיות של החיפוש הקולי גרמה לגוגל לייעל פיצ'ר זה ולהתאים אותו גם למפרסמים.

• הביסוס של יו-טיוב (השייכת לגוגל) כאתר המוביל השני בעולם הביאה אותה לשפר את תוספי המודעות בסרטונים שעוזרים למשוך את הגולש ישירות מסרטון הוידאו שצפה בו אל אתר המפרסם.
שווה לעקוב אחר השינויים והתוספות שגוגל מביאה למערכת שלה באופן שוטף.

בשיתוף B144, בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully