וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים ריגושים? 10 אטרקציות מקוריות ליום האהבה

בשיתוף B144, בשיתוף B144

5.2.2020 / 9:32

יום האהבה בפתח ואתם מחפשים בילוי מקורי יותר ממסעדה או ספא? מצאנו מקומות מפתיעים במיוחד שיעבירו לכם את הזמן בצורה הכי מרגשת שיש

זוג מצלם צילום סלפי של נשיקה. ShutterStock
יש לא מעט דרכים מהנות לחגוג את ולנטיין דיי/ShutterStock

יום האהבה מתקרב ואתם בטח מחפשים איך לרגש את החצי השני, בנוסף לחגיגה הקבועה של ארוחה במסעדה, יום בספא וזר פרחים. אז אם אתם מהזוגות האלה שמחפשים איך לרגש ולהתרגש בכל פעם מחדש, בדיוק בשבילכם מצאנו אטרקציות מקוריות במיוחד שיקפיצו את מפלס האדרנלין בגוף, ישעשעו אתכם ויעבירו לכם את יום האהבה בכיף. כי לפעמים צריך רומנטיקה קצת אחרת.

לגלות עולמות אחרים

אקסטרים ויאר מרימים עמדות מציאות מדומה ורבודה עבור אירועים שונים. אז למה שלא תארגנו לכם ערב עם כמה זוגות חברים בבית או בחדר פרטי במסעדה, ותתחילו לשחק בעולם אחר.

להוציא אגרסיות חבויות

מה קשור הפיינטבול בשפיים לאהבה? ובכן, אין כמו קצת משחקי מלחמה כדי להגביר את התשוקה. חוץ מזה, תמיד תוכלו לשחזר את סצנת הנשיקה המפורסמת מהסרט "10 דברים שאני שונאת אצלך", שזה כבר שווה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

להכין פיצה ביתית מעולה כמו בפיצרייה

בשיתוף B144

לרכב אל השקיעה

אין דבר יותר רומנטי מלרכב ביחד אל עבר השקיעה, במיוחד כשאתם עושים זאת בחורף עם נוף של חוף הים או שדות ירוקים ופורחים. מומלץ לחכות ליום שמשי ולא סוער במיוחד, ופשוט לדהור לעבר חוות סוסים "הקקטוס".

מחפשים חוויות מטריפות? ב-B144 תמצאו אטרקציות ללא גבולות

להיות פראי בטבע

אם אתם זוג שחובב אקסטרים וטבע - טרקטורוני טבע פראי זאת בדיוק האטרקציה בשבילכם. באזור הרי ירושלים תוכלו לבחור בין מגוון מסלולים עם עליות תלולות, ואת הכל תחוו בכלים חדישים ועוצמתיים.

טיול טרקטורונים בהרי ירושלים. ShutterStock
טיול טרקטורונים בהרי ירושלים/ShutterStock

להרגיש כמו ציפור

המתנה המושלמת לחצי השני: אם תהיתם איך ציפורים מרגישות כשהן עפות באוויר הפתוח, תוכלו לשחזר את התחושה הכי קרובה לכך כשתבחרו לטוס עם שגב ברעם במצנח ממונע מעל קו החוף או שדות פורחים בשיא תפארתם.

לפחד בהנאה

מכירים את זה שאתם קופצים על בן או בת הזוג בזמן צפייה בסרט אימה? תארו לכם כמה זה יהיה יותר עוצמתי ורומנטי כשתחוו את זה באמצעות מבוך האימה האינטראקטיבי בראשון לציון, שיקפיץ לכם את האדרנלין.

להתחרות אחד בשני

אוהבים משחקים? אצל סטריט גיימז בכפר סבא תוכלו לבחור בין שפע של משחקי וידאו, סימולטורים, מכונות כרטיסיות, וקולנוע תלת מימד. אין כמו משחק פינבול תחרותי כדי לבנות מתח בריא.

גיימינג. ShutterStock
גיימינג יקפיץ לכם קצת את הדופק/ShutterStock

תעופו על עצמכם

פלייבוקס בראשון לציון הוא המקום שבו תוכלו לעוף על עצמכם כזוג! מדובר בחוויה חד פעמית שתספק לכם ריגוש מסוג אחר. במהלך חודש פברואר תוכלו לבחור בחבילת תעופה רומנטית לכבוד יום האהבה.

לאכול, לסייר, לאהוב

אוהבים לאכול? צאו יחד לסיור קולינרי באחד השווקים של תל אביב. מתעניינים באמנות? תבלו בסיור גרפיטי בפלורנטין. בעזרת המדריכים המיומנים של "בי תל אביב טורס" תוכלו לראות את העיר. כמו שמעולם לא ראיתם אותה

להמריא לשמיים

יום האהבה ראוי לבילוי מיוחד, ומה יותר מיוחד מלטוס בכדור פורח? באתר ספורטקס תוכלו לארגן טיסה כזאת, כמו גם אטרקציות אקסטרימיות יותר: צניחה חופשית, טרקטורון מעופף, טייס ליום אחד, ועוד.

B144 עוזר לכם לבחור גם באמצעות מחירונים, אספנו עבורכם את המחירים המומלצים בשוק:

בננה 50 - 36
אבוב בשכיבה 60 - 48
סירה לנהיגה עצמית (שעה) 391 - 280
סירה מהירה (20 - 30 דקות) 119 - 50
סירת פדלים 70 - 64
מצנח ים 160 - 128
אופנוע ים ליחיד 120 - 115
אופנוע ים לזוג 175 - 160
סקי מים 170 - 150

בשיתוף B144, בשיתוף B144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully