Primary Advertiser

ללמוד את מקצוע העתיד בקמפוס הכי מיוחד בישראל

בשיתוף המכללה האקדמית כנרת, בשיתוף המכללה האקדמית כנרת

19.7.2020 / 12:36

הביקוש הגבוה למהנדסי חשמל ואלקטרוניקה מחייב אתכם לבחור במדויק את המקום שבו תלמדו. מסלולים מגוונים, מרצים מובילים בתחומם, סביבת לימודים אישית וחדשנית ותואר שנותן כלים פרקטיים נרחבים הופכים את המכללה האקדמית כנרת לקרש הקפיצה שלכם אל הקריירה

המכללה האקדמית כנרת/צילום: עידו שחם עריכה: דפי מקל

אם היו אומרים לכם שיש מקצוע מבוקש מאוד בשוק העבודה, מתגמל מבחינת שכר ומרתק מבחינה מקצועית, שנדרש ברוב תחומי החיים והוא חלק בלתי נפרד מהעידן הדיגיטלי של המאה ה-21, לא הייתם רוצים שמחים לעבוד בו? נראה שהייתם שמחים מאוד. העידן הטכנולוגי מציב אתגרים חדשים, הוא משתנה ודינמי ואחד המקצועות שצועדים יד ביד עם החדשנות והקדמה הוא הנדסת חשמל ואלקטרוניקה.

לא משנה באיזה תחום מדובר, ישראל חייבת הנדסאים ובשנים הבאות ברור שהביקוש בשוק העבודה יגבר לבוגרי תואר בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה. ההתפתחות האדירה של תחום האנרגיה בארץ, המעבר לתחבורה ציבורית שמבוססת על הנעה חשמלית, האפשרויות לייצור חשמל פרטי וכמובן שתעשיות מסורתיות ותעשיות ההייטק חייבות מהנדסי חשמל ואלקטרוניקה מקצועיים שיזניקו את המשק קדימה.

החשמל, שמגיע לכל נקודה נדרשת, מיוצר באופנים שונים כמו תחנות כוח, טורבינות רוח, אנרגיה סולארית. דבר זה נראה היום מובן מאליו, אך למעשה אופן ייצורו והובלתו בצורה בטוחה ובסטנדרטים גבוהים דורש תכנון הנדסי מוקפד. הפיתוחים בתחומים מרתקים וחשובים אלו נעשה על ידי מהנדסי ומהנדסות חשמל ואלקטרוניקה, אשר באחריותם לתכנן את המערכות השונות כך שמצד אחד יענו על צרכי השוק ומצד שני ייזמו רעיונות וטכנולוגיות חדשות שלא קיימות היום. המורכבות והמגוון של מערכות אלקטרוניות מאפשר למהנדסי החשמל והאלקטרוניקה להשתלב בתעשייה בתפקידים והתמחויות רבים, כאשר הדרישה בשוק למהנדסי חשמל ואלקטרוניקה רק הולכת וגדלה.

ישנם מוסדות אקדמאים רבים שבהם ניתן ללמוד אולם כשבוחרים מקצוע מבוקש כמו הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, הבחירה חייבת להיות מדויקת - לימודים במוסד מוכר, ותיק, בעל מוניטין בתחום אשר יסייע לכם להשתלב במסגרת תעסוקתית ויעניק לכם ידע וכלים שמתאימים לתחום.

סטודנטים להנדסת חשמל ואלקטרוניקה במכללת האקדמית כנרת. עידו שחם
סטודנטים הלומדים לתואר בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה במכללה האקדמית כנרת/עידו שחם

"מעבר לעובדה שמדובר באחד המקומות היפים בארץ, המכללה האקדמית כנרת הציעה מסלול אטרקטיבי - גם מכינה וגם לימודים של השנה הראשונה במקביל", מספק אורן, סטודנט בן 25 במכללה האקדמית כנרת, שעבר ממודיעין-מכבים-רעות ללמוד על שפת הכנרת. "הנדסת חשמל זה מקצוע שאפשר להתפתח איתו להמון כיוונים בעתיד ובתור מהנדס חשמל יש הרבה אפשרויות תעסוקה ותנאים טובים".

המכללה האקדמית כנרת היא מוסד ללימודי תואר ראשון ותארים מתקדמים המציב במרכז את הסטודנט, מקדם איכות אקדמית גבוהה ומכשיר את בוגריו להתמודד עם אתגרי המחר. המחלקה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה היא מהמובילות בארץ בתחומה ותכנית הלימודים לקבלת תואר.B.Sc בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה מאפשרת רישום בפנקס המהנדסים הן בתחום האלקטרוניקה והן בתחום מערכות הספק. בוגרי המכללה האקדמית כנרת בתחום זה הם בעלי ידע עשיר ומיומנויות רבות שמאפשרות להם להשתלב מהר בשוק העבודה.

ישנם מספר מסלולים, שבכולם תוכלו לסיים את הלימודים בתוך ארבע שנים ובהם התמחויות שונות. התמחות במסלול מערכות הספק, לדוגמה, מאפשרת לעסוק בהיבטי יצירת חשמל כמקור אנרגיה עיקרי והובלתו לצרכני קצה באופן יעיל ובטוח. התמחות בהתקנים אלקטרוניים ומחשוב פותחת לכם דלת לעולם ההייטק.

חשמל ואלקטרוניקה מכללת כנרת. יח"צ,
סביבת לימודים אישית וחדשנית, שמלווה אתכם אישית עד לתואר באמצעות מפגשים אישיים עם מרצים. המכללה האקדמית כנרת/יח"צ

למה ללמוד .B.Sc בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה במכללת כנרת?

"אנחנו מעט סטודנטים בכיתה, הכיתות מאוד מגובשות, לומדים בקבוצות והאווירה נהדרת", מספר אורן, "החיים בעמק ובאזור הכנרת מאוד שקטים אבל יש פה גם ברים ואווירה סטודנטיאלית טובה ולא צריך יותר מזה".

הסטודנטים נהנים מיחס אישי ועזרה לאורך כל הדרך מסגל המרצים, אשר מגיעים מהשטח ובעלי ניסיון רב בתחומי ההנדסה. "פעם, כשהייתי לחוץ לפני מבחן, התקשרתי למרצה בלילה שלפני, היא הרגיעה אותי והסבירה לי", מספר אורן, "זה פשוט חלק מהיחס האישי שממנו נהנים הסטודנטים". כדי להעצים את התחושה הזאת ולהוציא מכם את המיטב, יזמה המכללה את PERSONAL ACADEMY, סביבת לימודים אישית וחדשנית, שמלווה אתכם אישית עד לתואר באמצעות מפגשים אישיים עם מרצים.

בנוסף, מכינה המיועדת לסטודנטים חסרי רקע מתאים, תכשיר אתכם לרמה ההתחלתית הנדרשת ללימודי הנדסה ותעברו קורסי יסוד שיעניקו לכם בסיס רחב ועמוק במקצועות מדעיים.

במהלך התואר תלמדו קורסי הנדסה בסיסיים שבהם תקבלו ידע בסיסי רחב בתחומים השונים של הנדסת חשמל ואלקטרוניקה וקורסי התמחות שבהם תעמיקו בתחומים מסוימים ותפתחו מיומנויות מעשיות. בסיום התואר תציגו פרויקט הנדסי מסכם שבו תראו את כל הידע והיצירתיות שלכם, כשתפתחו פתרון לבעיה הנדסית בצורה מודרכת.

המכללה האקדמית כנרת טבולה בירוק, על שפת האגם, באחד המקומות היפים בישראל, מספקת אווירת לימודים מיוחדת. קמפוס המכללה, המבנים והמדשאות רחבות הידיים מותאמים לצרכי הסטודנטים ומהווים מקום לימודים מושלם. בקמפוס תמצאו כיתות לימוד מאובזרות, מעבדות מחקר ממוחשבות, ספריה אקדמית ומתקנים שונים לרווחתכם. "יש אגודת סטודנטים מאוד חדשה ובמדי שנה הם מגוונים באמנים שבאים להופיע, הרצאות חוץ, או ערבי בירה שמשחררים קצת את הלחץ מהלימודים", מסכם אורן.

אם אתם רוצים ליהנות מלימודי תואר בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה בקמפוס חדשני, בליווי אישי על ידי מרצים המובילים בתחומם ולקבל ידע וכלים שיעזרו לכם להתקבל למגוון רחב של תפקידים בשוק העבודה, המכללה האקדמית כנרת היא קרש הקפיצה שלכם אל העתיד.

לפרטים והרשמה>>

בשיתוף המכללה האקדמית כנרת, בשיתוף המכללה האקדמית כנרת
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully