וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפל", "פרי מייסון", "13 סיבות", "מרצ'לה": מדריך סדרות יוני 2020

31.5.2020 / 0:50

"ג'ון הנבל" שבה עם סיפור חדש, חמשת המופלאים חוזרים עם "עין קווירית", הדור הבא של "צער גידול בנות" מסיים את דרכו, כך גם "אפל" ו-"13 סיבות", הפרקליט האגדי "פרי מייסון" חוזר בגלגול חדש ומסקרן של HBO ועוד סדרות חדשות וחוזרות. זה מה שקורה בטלוויזיה בחודש יוני

טריילר העונה הרביעית של "13 סיבות"/נטפליקס

עדכון אחרון: 11 ביוני 2020.

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף שלהן על פי מועד עלייתן בארה"ב ובבריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (עם יותר ויותר תכנים מתורגמים לעברית) ואפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

שלישי, 2 ביוני 2020

ג'ון הנבל (Dirty John)
עונה שנייה לדרמת הפשע האמריקאית, שהפעם מגוללת סיפור חדש עם דמויות ושחקנים חדשים, בראשם אמנדה פיט וכריסטיאן סלייטר. הפעם מתארת הסדרה את סיפורה של בטי ברודריק משנות השישים ועד שנות השמונים. היא הייתה הרעיה והאם המושלמת כאשר נישאה לדן, בחיר לבה מהקולג'. אחרי שנים שבהן הקריבה וסבלה בעודה תומכת בבעלה כאשר למד רפואה ומשפטים עד שנחל הצלחה גדולה, בטי סוף סוף נהנית מפירות עמלה. אלא שאז דן שוכר צעירה יפה וחפה ממטענים שאיתה הוא יכול לשכוח באושר את קשיי עברו. בטי, כמובן, לא תאפשר לזה לקרות בקלות (בהמשך גם בנטפליקס).

צער גידול בנות: הדור הבא (Fuller House)
החלק השני בעונה האחרונה של הקומדיה של נטפליקס.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

חמישי, 4 ביוני 2020

אלכס ריידר (Alex Rider)
סדרת ספרי הביון/נעורים של אנתוני הורוביץ (שבישראל יצאה בהוצאת כנרת זמורה ביתן) מגיעה כסדרה חדשה של אמזון פריים וידאו. עולמו של אלכס ריידר משתנה מקצה לקצה כשדודו נהרג בתאונה מסתורית ומשאיר אותו לבדו. בתוך ימים אחדים הוא הופך מתלמיד בית ספר בן ארבע-עשרה למרגל בשירות סוכנות הביון הבריטית.

שישי, 5 ביוני 2020

עקבות בשטח (Trackers)
מותחן פשע דרום אפריקאי חדש, עיבוד לרב המכר שכתב דיון מאייר, וקו-פרודוקציה ראשונה בין הערוץ הדרום אפריקאי M-NET לרשת סינמקס האמריקאית. הסדרה עוקבת אחר שלוש עלילות המתחברות למותחן עתיר אקשן, שעובר לאורכה ולרוחבה של קייפטאון ומכין את הרקע לפיצוץ שיתרחש כשתיחשף קונספירציה המערבת פשע מאורגן, הברחת יהלומים, קרנף שחור, בטחון המדינה, ה-CIA ומזימת טרור בינלאומית (למחרת גם ב-HOT, yes וסלקום tv).

The Other One
קומדיה בריטית חדשה בת שבעה פרקים של ה-BBC, בכיכובן של שיבון פינרן ("עמק האושר", "אחוזת דאונטון"), רבקה פרונט ("פולדארק"), אלי ווייט ("הווינדזורים") ולורן סושה ("עברייני על"). אחרי שאביה מת מגלה קת'רין שהיה לו רומן עם אישה אחרת במשך זמן רב. ולא רק זה, אלא נולדה להם בת משותפת - שגם לה קוראים קת'רין.

...Dear
סדרה תיעודית חדשה של אפל טיוי פלוס, שכל פרק בה עוסק בביוגרפיה של אדם או דמות אחרת. בין היתר: אופרה ווינפרי, גלוריה סטיינהם, ספייק לי, לין-מנואל מירנדה, סטיבי וונדר וגם ביג בירד.

עין קווירית (Queer Eye)
עונה חמישית לסדרת הריאליטי האהובה של נטפליקס.

13 סיבות (13 Reasons Why)
עונה רביעית ואחרונה לדרמת הנעורים של נטפליקס.

המרוץ לדראג של רו פול: אולסטארס
עונה חמישית לגרסת האולסטארס של תוכנית הריאליטי. משתתפות: אלכסיס מתאו, בלייר סנט קלייר, דריק ברי, אינדיה פרה, ג'וג'ובי, מריה פריס בלנסיאג'ה, מייהם מילר, מיז קראקר, אונג'ינה ושיה קולי (למחרת גם ב-yes).

ראשון, 7 ביוני 2020

להרוס אותך (I May Destroy You)
דרמה חדשה של HBO בכיכובה ופרי עטה של מיקיילה קול ("מסטיק", "זעקת האדמה השחורה"). אראבלה היא בחורה מפוזרת ונטולת-דאגות הנמנעת ממחויבות, שיום אחד מצאה את עצמה מתפקדת כ"קולו של דור". יש לה סוכן, הזמנה לכתיבת ספר והרבה מאוד לחץ. חייה משתנים כשהיא מתעוררת ללא זיכרון ועם עדויות לפגיעה מינית. בלי לדעת מה בדיוק קרה, היא נאלצת להעריך מחדש את כל חייה - את הקריירה, החברים ואפילו את משפחתה. אראבלה מתקשה להשלים עם מה שקרה לה ויוצאת למסע של גילוי עצמי (למחרת גם ב-HOT, yes וסלקום tv).

שני, 8 ביוני 2020

L.A.'s Finest
עונה שנייה לסדרת הספין אוף של סרטי "בחורים טובים", המתמקדת בדמותה של גבריאל יוניון (שהייתה הסוכנת המיוחדת סיד ברנט), החוברת כאן אל ג'סיקה אלבה. אחרי שסיד עקרה ללוס אנג'לס והפכה לשוטרת, היא עובדת עם שותפתה ננסי מקנה (אלבה), אמא עובדת עם עבר סבוך משל עצמה. עוד כולל הקאסט את ארני הדסון ("אוז", "מכסחי השדים"), זאק גילפורד ("אורות ליל שישי") ואחרים.

שלישי, 9 ביוני 2020

קונדור
עונה שנייה ואחרונה, לפחות במתכונת הקיימת, למותחן הקונספירציה המבוסס בחופשיות על הסרט "שלושת ימי הקונדור" (בהמשך גם ב-yes).

רביעי, 10 ביוני 2020

Staged
קומדיה חדשה של ה-BBC שמאחדת בין דיוויד טננט ומייקל שין ("בשורות טובות") ומתרחשת ומצולמת על רקע מגפת הקורונה. השניים מגלמים שחקנים שנאלצים להתכונן להצגה משותפת מביתם באמצעות שיחות וידאו.

חמישי, 11 ביוני 2020

The Bold Type
חלקה השני של העונה הרביעית בדרמה של רשת פריפורם המבוססת על חייה של עורכת מגזין "קוסמופוליטן" לשעבר, ג'ואנה קולס. שלוש חברות מתמרנות בין קריירה לאהבה במהלך עבודתן במגזין הנשים הפיקטיבי "סקרלט". החלק הזה של העונה אמור היה למנות שמונה פרקים, אבל קוצץ לששה כי ההפקה הושעתה בגלל הקורונה.

שישי, 12 ביוני 2020

Crossing Swords
קומדיית אנימציית סטופ-מושן חדשה של אנשי "רובוט צ'יקן" עבור הולו, שעלילתה מתרחשת בימי הביניים ועוקבת אחר נתין טוב לב הזוכה לתפקיד נחשק כעוזר-אביר בארמון המלכותי. עבודת החלומות שלו הופכת במהרה לסיוט כשהוא מגלה כי הממלכה רקובה בשל שחיתות. אם זה לא מספיק, אחיו הסוררים חוזרים כדי למרר את חייו.

משפחת מרפי (F Is For Family)
עונה רביעית לקומדיית האנימציה של ביל בר בנטפליקס. ג'ונתן בנקס ("סמוך על סול", "שובר שורות") מתארח כאביו של הגיבור.

ראשון, 14 ביוני 2020

מרצ'לה (Marcella)
עונה שלישית לדרמת המתח הבריטית של ITV ונטפליקס בכיכובה של אנה פריל, המגלמת את הבלשית הלונדונית מרצ'לה באקלנד, שעל אף בעיותיה האישיות היא מעולה בלכידת רוצחים.

רביעי, 17 ביוני 2020

Love, Victor
ספין-אוף טלוויזיוני לסרט "באהבה, סיימון" העוקב כמו בגרסה הקולנועית אחר נער הומו, ויקטור שמו. כאשר הוא עוקר את משפחתו לעיר חדשה ובית ספר חדש, עליו להסתגל גם לכך וגם לזהות המינית המתגבשת שלו. את הגיבור מגלם אחד מייקל צ'ימינו, שמשום מה לא חידד את ההבדל בין שמו לבין הבמאי הנודע באותו שם. מלבדו כולל הקאסט בין היתר את אנה אורטיז ("בטי"), ג'יימס מרטינז ("בית הקלפים") וסופיה בוש ("מגרש ביתי", "שיקגו PD").

מיסטר איגלסיאס (Mr. Iglesias)
עונה שנייה לסדרה הקומית של נטפליקס בכיכובו של הקומיקאי גבריאל איגלסיאס, המגלם מורה חביב להיסטוריה שמנסה לעזור לילדים מחוננים ולא מקובלים.

חמישי, 18 ביוני 2020

המסדר (The Order)
עונה שנייה לדרמת האימה של נטפליקס על צעיר בקולג' שמצטרף לחברה סודית ונחשף אל עולם של כישוף ויצורים, וככל שהוא חופר יותר כך הוא מגלה סודות משפחתיים אפלים.

שישי, 19 ביוני 2020

הפוליטיקאי (The Politician)
עונה שנייה לדרמת הנעורים הפוליטית של ריאן מרפי בנטפליקס.

ראשון, 21 ביוני 2020

Perry Mason
מיני-סדרה בת שמונה פרקים של רשת HBO, המבוססת על סדרה של סיפורים קצרים ורומנים מאת הסופר ארל סטנלי גרדנר (שכבר זכו לעיבוד טלוויזיוני איקוני בשנות החמישים והשישים), הפעם עם מת'יו ריס ("האמריקאים") בתפקיד הראשי. בשנת 1932, בעוד כל ארה"ב סובלת מהמשבר הכלכלי הגדול, לוס אנג'לס פורחת. בין תעשיית הנפט, המשחקים האולימפיים וחטיפה של ילד שהשתבשה, עורך הדין הפלילי פרי מייסון מוצא את עצמו מתרוצץ בעיר השבורה בחיפוש אחר אמת וגאולה, ובמקביל מנסה לנצח את תיק העשור. גם עם טטיאנה מסלאני ("אורפן בלאק"), ג'ון לית'גו ("הכתר"), שיי וויגהם ("אימפריית הטיילת"), סטיבן רוט ("בארי"), לילי טיילור ("עמוק באדמה"), רוברט פטריק ("שליחות קטלנית 2"), ג'ולייט ריילנס ("דה ניק") ואחרים (למחרת גם ב-HOT, yes וסלקום tv).

שיי טאון (The Chi)
עונה שלישית לדרמה על המתרחש בשכונת מצוקה של שיקגו (בהמשך גם ב-yes).

NOS4A2
עונה שנייה לסדרת האימה של AMC בכיכובו של זכארי קווינטו מסרטי "סטאר טרק" ומ"גיבורים". צ'ארלי מנקס הוא אלמוות שנעשה כזה על ידי צריכת נשמות של ילדים. את הילדים הנותרים הוא משאיר ב"כריסמסלנד", עיירה מעוותת פרי דמיונו של מנקס, שבה תמיד חג המולד ועל כולם חלה חובה להיות שמחים (בהמשך גם באמזון פריים וידאו).

Yellowstone
עונה שלישית לדרמת הפשע המצליחה בכיכובו של קווין קוסטנר, בבימויו ופרי עטו של טיילור שרידן ("סיקאריו", "רוחות קרות"). ג'ון דאטון הוא הבעלים של החווה הגדולה ביותר בארה"ב (אחת הדמויות אומרת שגודלה הוא כשל מדינת רוד איילנד, כלומר מעל 3000 קמ"ר), מה שהופך אותו לאיש החזק ביותר באזור, וגם אחד האכזריים בהם. כאשר נחלתו מאותגרת על ידי אינדיאנים מהשמורה הגובלת בה, כמו גם מאנשי עסקים שמעוניינים לפתח את האזור, דאטון ומשפחתו נקלעים לסדרה של עימותים אלימים ופוליטיים. ג'וש הולוויי ("אבודים") מצטרף לקאסט בעונה החדשה. עוד מככבים: קול האוזר ("סיפורו של וויל האנטינג"), ווס בנטלי ("משחקי הרעב"), קלי ריילי ("בלש אמיתי") ודייב אנאבל ("אחים ואחיות").

חמישי, 25 ביוני 2020

משלחת חיפוש
עונה שלישית לדרמה הקומית המפוכחת בכיכובה של אלייה שווכאת, שעקרה אל HBO מקס (בתחילת יולי גם בסלקום tv).

Adventure Time: Distant Lands
סדרת האנימציה האהובה "הרפתקאות פין וג'ייק", שסיימה את דרכה ב-2019, חוזרת עם ארבעה ספיישלים חדשים ב-HBO מקס. זה הראשון שבהם, "BMO", המתמקד במסעו של בימו לחלל החיצון.

Doom Patrol
עונה שנייה לסדרת הקומיקס המבדרת של פלטפורמת הסטרימינג של DC, שהפעם עולה במקביל גם ב-HBO מקס, על קבוצה של גיבורי על דחויים. בין היתר בכיכובם של מאט בומר ("צווארון לבן"), דיאן גררו ("כתום זה השחור החדש") אלן טודיק ("פיירפליי") וטימותי דלטון, הלא הוא ג'יימס בונד בדימוס.

The Twilight Zone
עונה שנייה לגרסה העדכנית בהפקת ג'ורדן פיל לקלאסיקת המד"ב "אזור הדמדומים", שבה כל פרק מגולל סיפור אחר. קודמתה זכתה לביקורות קוטלות, אולי השנייה תשפר את המצב. בין היתר מככבים טוני הייל, ג'ואל מקהייל, גיליאן ג'ייקובס, בילי פורטר, טופר גרייס, גרטשן מול, ג'נה אלפמן, ג'ימי סימפסון ורבים אחרים.

שבת, 27 ביוני 2020

אפל (Dark)
התאריך הטיפולוגי של דרמת המסע בזמן הגרמנית של נטפליקס הוא גם מועד עליית העונה השלישית והאחרונה שלה. מומלץ להגיע עם דף ונייר כדי להצליח לעקוב.

ראשון, 28 ביוני 2020

רוצח נעלם בחשיכה (I'll Be Gone in the Dark)
סדרת פשע אמיתי חדשה בת ששה פרקים של HBO, היוצאת בעקבות "הרוצח מגולדן סטייט". בין השנים 1974 ל-1986 פעל בקליפורניה רוצח סדרתי, אנס ופורץ שביצע לפחות 13 מקרי רצח, למעלה מ-50 מעשי אונס ומעל ל-100 התפרצויות לבתים. הכינוי "הרוצח מגולדן סטייט" ניתן לו על ידי העיתונאית והסופרת המנוחה מישל מקנמרה, שחקרה את הפרשה, פרסמה בלוג מצליח וכתבה על כך גם ספר שהפך לרב-מכר. הרוצח עצמו הצליח לחמוק מכוחות המשטרה והבלשים הטובים ביותר בארה"ב ונעלם ליותר משלושה עשורים. בשנת 2016 הציע ה-FBI פרס של 50 אלף דולר למי שיביא ללכידתו. שנתיים לאחר מכן, ב-24 באפריל 2018, נעצר בסקרמנטו קצין המשטרה לשעבר, ג'וזף ג'יימס דנג'לו (למחרת גם ב-HOT, yes וסלקום tv).

נפילות חדות (Black Monday)
חלקה השני של העונה השנייה, שנדחה בגלל הקורונה, בקומדיה המוצלחת של שואוטיים בכיכובם של דון צ'ידל ורג'ינה קינג, המתרחשת בשנות השמונים על רקע נפילת הבורסה. ארבעה פרקים בשידור שבועי (בהמשך גם ב-yes).

עוד ב-yes ביוני 2020: וידה, משבריסטית, סיפורה של שפחה 3, חדשים בשכונה ועוד.

עוד ב-HOT ביוני 2020: אבא אמריקאי, ממי, עונות עבר של קרניבל, הלו ליידיז ועוד.

עוד בסלקום TV ביוני 2020: אמריקה גוט טאלנט, המפצחת, סירנה, רגעים מתים, הוואי חמש-אפס 9, NCIS עונה 10, אריות הים, ספר האורחים 2, קוונטיקו 1-3 ועוד.

עוד בנטפליקס ביוני 2020: החוטאים, פאודה, בורגן, פוזה, ברוקלין תשע תשע, משפחת קרדשיאן, טופ שף, עקרות בית אמיתיות (ניו יורק, אטלנטה, בוורלי הילס) ועוד.

עוד בפרטנר TV ביוני 2020: סירנה, קוונטיקו 1-3 ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully