וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי חיפה מבקרים את האלתורים של בלבול - וסופגים אש בעצמם

31.5.2020 / 8:05

תחושות קשות אצל הירוקים אחרי ההפסד להפועל תל אביב: השחקנים טוענים ש"לא הגיוני שכל כך הרבה שחקנים לא משחקים בעמדה שלהם", אבל לא יוצאים נקיים. על דבר אחד כולם מסכימים: "אם לא ננצח את מכבי תל אביב, העונה הסתיימה". וגם: חשש מהפציעה של מאיר

האתר הרשמי של מכבי חיפה

1. "אם לא ננצח ברביעי, אפשר לסיים את העונה"

אי שם בתחילת חודש מרץ מכבי חיפה עוד "חגגה" את הכרטיס הצהוב של נטע לביא, שקבע שייעדר נגד הפועל תל אביב ולא נגד מכבי תל אביב. אבל הבוקר (ראשון), חודשיים וחצי לאחר מכן, בתום הפסד שהרחיק את האליפות, נשמעים קולות אחרים לחלוטין.

החיסרון של לביא גרם למרקו בלבול לאלתר, אבל הניסויים שעשה לא הצליחו, ושוב הדגישו את החור הכי גדול בסגל של הירוקים העונה - מלבד נטע לביא, אין אפילו שחקן אחד בסגל שהעמדה הטבעית שלו היא קשר אחורי.

"קבוצה שרצה לאליפות חייבת בעמדה כזו משמעותית לפחות שלושה שחקנים", קבע אחד השחקנים הבכירים בקבוצה, אבל הבהיר ש"החיסרון של נטע הוא לא תירוץ. היינו חייבים לנצח בכל הרכב. ידענו שאנחנו חייבים להגיע למשחק מול מכבי תל אביב בפער מינימלי, אבל אם לא ננצח ברביעי - אפשר לסיים את העונה".

שחקן מכבי חיפה יאניק וילדסחוט עם ניקיטה רוקאביציה. לילך וייס רוזנברג
האלתורים לא עבדו. וילדסחוט ורוקאביציה/לילך וייס רוזנברג

2. השחקנים מבקרים את בלבול: "יותר מדי שחקנים לא שיחקו בעמדה שלהם"

עם או בלי לביא, מכבי חיפה נאלצה לאלתר בכמה עמדות אמש. ארבעה שחקנים לא שיחקו בעמדות הטבעיות שלהם - רמי גרשון תופקד כמגן שמאלי, סינטאיהו סלליך הוצב כקשר אמצע, וזה לא הכול. האלתורים הללו גררו ביקורות קשות על מרקו בלבול. "נכון שהיו הרבה חיסורים, אבל לא הגיוני שכל כך הרבה שחקנים לא ישחקו בעמדות שלהם", ביקר אחד השחקנים. "הכול היה מבולבל, ראו את זה על המגרש".

בשלב זה ההחלטה לגבי המשך דרכו של בלבול בקבוצה עדיין לא התקבלה, אבל המשחקים הקרובים בהחלט יהיו בגדר מבחן. כך או כך, לא רק המאמן חטף, אלא גם השחקנים ספגו ביקורות חריפות. יעקב שחר שמאוד לא אהב את היכולת של הקבוצה, נראה כעוס במיוחד כשירד בסיום לאיזור חדרי ההלבשה.

עוד בוואלה!

פול גרובס: "צריך להתרכז בעצמנו ולחזור לרמה שהצגנו בעבר"

לכתבה המלאה
מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול. לילך וייס רוזנברג
"השחקנים היו מבולבלים". מרקו בלבול/לילך וייס רוזנברג

3. במועדון טוענים: חזיזה היה חייב להיכנס כמחליף. רז מאיר ייבדק

מי שסיים את המשחק אמש מאוכזב במיוחד הוא דולב חזיזה. הקשר התעקש להיכלל בסגל והבהיר לסביבתו שהוא מסוגל לתרום כמחליף במשחק, אבל בסופו של דבר הצוות המקצועי אפילו לא איפשר לו להתחמם. חזיזה לא ערך אימונים מלאים בימים האחרונים, אבל בקבוצה היה מי שאמר שאם כבר הוחלט להכלילו בסגל, הוא היה חייב להיכנס בתור מחליף.

אם לא די בהפסד הכואב, למכבי חיפה יש גם חדשות רעות בגזרת הפצועים. רז מאיר הרגיש מתיחה בשריר וייבדק בימים הקרובים, ובמועדון מקווים שלא מדובר בפציעה משמעותית שתשבית אותו מהמשחקים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully