וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער טיגרס חושף: יש לי "סעיף ליאו מסי" בחוזה

נהואל גוסמן סיפר שבחוזה שלו עם קבוצתו יש סעיף שמאפשר לו לעזוב מיידית את מקסיקו במקרה שליאונל מסי מחליט לעבור לניואלס אולד בויז: "מייצר מוטיבציה לשחק בארגנטינה"

מתוך הטוויטר של ברצלונה

שוער טיגרס נהואל גוסמן סיפר שבחוזה שלו עם קבוצתו המקסיקנית יש סעיף שמאפשר לו לעזוב את מקסיקו במקרה שליאונל מסי מחליט לעבור לניואלס אולד בויז. גוסמן, 34, שיחק בניואלס לפני שעבר לטיגרס ב-2014, ולא מוכן לפספס הזדמנת לשחק לצד הכוכב הארגנטינאי - במידה שמסי אכן יחליט שהוא רוצה לעזוב את ברצלונה ולסיים את הקריירה בקבוצת נעוריו הארגנטינאית, כפי שהצהיר לא פעם חולם ואף שוקל לעשות.

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. AP
פנטזיה של כל ארגנטינאי. מסי/AP

גוסמן, שכבר שיחק לצד מסי בנבחרת ארגנטינה, אמר: "כשהצעתי את הסעיף הזה לטיגרס, הם אמרו שהם יסיכימו. הדרך היחידה שבה הם יאפשרו לי לחזור לניואלס בזמן שיש לי חוזה, זה אם גם מסי יחזור לשם.

"אהיה מאושר אם זה יקרה, כי מסי רוצה את זה (לחזור לשחק בארגנטינה), וזה מייצר מוטיבציה לשחק בארגנטינה - על אף שקשה לדמיין את זה קורה. לכולנו יש משפחות, ואני מעריך שיש גם את העניין של החשיפה".

מסי, שיחגוג 33 בחודש יוני, תמיד השאיר את הדלת פתוחה לחזור לניואלס - הקבוצה אותה עזב כנער בטרם עבר לברצלונה. עם זאת, גם לו ברור שיהיה לו לא פשוט לעבור עם משפחתו לארגנטינה, המדינה שסובלת לפרקים מעוני ואלימות. רק השבוע בן דודו, מקסי באינקוצ'י, אמר ש"אם לא היו את שיקולי הביטחון במדינה שלנו, אין לי ספק שהוא היה חוזר לארגנטינה לשחק פה... דמיינו אותו משחק בקלאסיקו, של ניואלס נגד רוסאריו, והילדים צריכים ללכת לבית ספר... העיר הזאת יכולה להיות גיהינום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully