וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי קהל, עם וידאו: שבוע האופנה תל אביב ב-24 שעות

אחרי הדחייה הקשה בשל וירוס הקורונה החליטו מוטי רייף, היזם ומוביל "שבוע האופנה תל אביב", בשיתוף מכון הייצוא והתאחדות התעשיינים, להתגייס לעזרת המעצבים המקומיים ולהרים מסלול בו יציגו המעצבים את הקולקציות החדשות

צילום: אבי כהן

בווידאו: משכית בשבוע האופנה תל אביב 2017.

באמצע חודש פברואר הוכרז על שבוע האופנה תל אביב, שהיה אמור לצאת לדרך בפעם השמינית ברציפות, ואז הגיע וירוס הקורונה, טרף את הקלפים וטלטל את תעשיית האופנה העולמית והמקומית גם יחד. כעת, במיזם חדש, החליטו מוטי רייף, המפיק והאיש מאחורי "שבוע האופנה תל אביב", בשיתוף מכון הייצוא והתאחדות התעשיינים, להתגייס למען אותם מעצבים צעירים שעמלו קשה בכדי להרים קולקציות לשבוע האופנה, לצרף אליהם עוד שמות מובילות כשיחדיו הם מפרמטים את שבוע האופנה לגרסה הוויראלית, מהלך שמתחיל להניע אצל כל יזמי שבועות האופנה מסביב לעולם.

אלון ליבנה. אבי ולדמן,
אלון ליבנה יציג את הקולקציה החדשה שעיצב. ליבנה בשבוע האופנה תל אביב 2019/אבי ולדמן

ביום שלישי הקרוב, במשך 24 שעות, יציגו כ-20 מעצבי אופנה מהמובילים בישראל את הקולקציות החדשות שלהם לקיץ 2020 תחת הטייטל "חוזרים למסלול ומחשבים מסלול מחדש", משמעות כפולה של חזרה לשגרה והבנה של התייעלות הכרחית בשוק האופנה.

בין המעצבים שיציגו על המסלול: אלון ליבנה, בננהוט של נטע אלחימסטר ונועה בני, שני צימרמן, משכית, מאי משיח, שלומית אזרד, ריקי דלאל, שי שלום, ששון קדם ושחר אבנט, שמות שהיו אמורים להציג בשבוע האופנה המקורי לצד אלמביקה, גליה להב, קום איל פו ועוד.

כל התצוגות יצולמו על המסלול באולם האירועים Lago שבראשון לציון, ללא קהל, וישודרו ברשתות החברתיות. מטרת העל היא כמובן לסייע ולתמוך במעצבי האופנה עם יצירת תוכן ויזואלי ככלי עבודה הכרחי, על מנת לאפשר להם לקדם את יצירתם ועסקיהם, אחרי שחלקם אף היו אמורים להציג בתצוגות מסחריות לייצוא בניו יורק, דבר שכלל לא נראה באופק נוכח המצב.

מוטי רייפ. תום מרשק,
לא מוותר על הפרויקט. מוטי רייף/תום מרשק
משכית. אבי ולדמן,
משכית בשבוע האופנה תל אביב בשנה שעברה/אבי ולדמן
שחר אבנט. אבי ולדמן,
גם הקולקציה החדשה של שחר אבנט תתועד מכל הזוויות/אבי ולדמן

עוד בוואלה!

על נהר הירדנית: ניקולה וורד בהפקת אופנה לשבועות

לכתבה המלאה
בננהוט שבוע האופנה תל אביב נטע ברזילי. אבי ולדמן,
נטע ברזילי והרגע המדובר בתצוגה של בננהוט בשנה שעברה בשבוע האופנה/אבי ולדמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully