וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכזי גיוס במיקור חוץ: השיטה שכדאי לכם להכיר

בשיתוף Talent Solution מקבוצת Manpower

5.1.2020 / 8:58

חברות בפריסה ארצית נעזרות במרכזי גיוס במיקור חוץ. שם המועמד מקבל ליווי אישי, מתחילת הדרך ועד לחוזה. איך כל אחד מהצדדים מרוויח מזה? אורית קרודו, סמנכ"לית חטיבת HR Outsourcing בחברת Talent Solutions וטלי לאל, מנהלת מערך הגיוס בבזק בינלאומי, מסבירות

בווידיאו: מהם מרכזי גיוס במיקור חוץ ומה היתרון שלהם לחברות גדולות/אולפן וואלה! NEWS

מרכזי גיוס המנוהלים במיקור חוץ הפכו בימינו לחלק בלתי נפרד מארגונים, המחפשים כל העת אחר מועמדים אפשריים למשרות פתוחות ונעזרים לשם כך בחברות השמה. איך זה עובד בדיוק, למה זה מהותי לעסקים ומה היתרונות הגדולים? אורית קרודו, סמנכ"לית חטיבת HR Outsourcing בחברת Talent Solutions וטלי לאל, מנהלת מערך הגיוס בבזק בינלאומי, הגיעו לאולפן כדי להסביר.

אורית, במה עוסקת Talent Solutions?

"זו חברה שנותנת שירותים של מיקור חוץ מודולרים לחברות ועסקים גדולים בארץ. שני המוצרים העיקריים בחטיבה שלנו הם מוצר שירות מנוהל בתחום ה-HR Operations ומתן שירותים של מרכזי גיוס".

ומה היתרונות לשירות המנוהל בניהול מרכזי גיוס?

"השירות מאפשר לחברות גדולות לנהל את תהליכי הגיוס בצורה מערכתית וממוקדת יותר. החברות מצמצמות את המשאבים שלהם ומתמקדות בכל נושא תפקידי הליבה. בחברות גדולות עם ריבוי אתרים ופריסה ארצית - זה משמעותי במיוחד".

למה כדאי לבחור דווקא ב-Talent Solutions?

"אנו עובדים היום עם 22 מהחברות הגדולות במשק. אנחנו מנהלים עבורן את מרכזי הגיוס, כולל חברות מתחומים כגון הייטק, חברות ביטחוניות או מתעשיית המזון. אנחנו החברה המובילה במשק בתחום הזה. אנחנו יכולים לתת גם מענה לחברות גלובליות. כל לקוח עובד מול מנהל לקוח. המנהל מתמחה בתחום ומוביל את הלקוח צעד אחר צעד".

טלי, אתם לקוח של Talent Solutions. מה סוג השירות שאתם מקבלים מהם?

"בבזק בינלאומי יש מגוון משרות, יחידניות-מקצועיות ומשרות למוקדים. Talent Solutions מספקים לנו מרכז בו נמצאים עובדים שלהם, שמטפלים בכל תהליך הגיוס למוקדים. הם מפרסמים את המשרות, מקבלים את קורות החיים, מתקשרים למועמדים ומעבירים אותם את כל שלבי הגיוס בארגון עד לשלב של חתימה על החוזה".

מה התועלת המרכזית שאתם מפיקים מהשירות?

"גמישות תפעולית, שהיא מאוד חשובה לארגונים היום, בהתאמות לשוק המועמדים המשתנה ובהתפתחות מתמדת. בנוסף, תשומות ניהוליות. כשיש לי ספק בבית שמגייס את האנשים, מכשיר אותם ובודק את התהליכים, אני יכולה להתפנות לדברים אסטרטגיים אחרים שאני צריכה לטפל בהם. ולבסוף, בנצ'מרק מתמיד כיוון שיש ל-Talent Solutions למעלה מ-20 מרכזי שדומים לזה שלי, בחברות שונות בארץ, הנתונים והידע שיש להם הם מדהימים".

חברות ומעסיקים שרוצים פרטים נוספים לחצו כאן >>>

בשיתוף Talent Solution מקבוצת Manpower

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully