וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באווירה אחרת: 6 דברים שממש התגעגענו אליהם בדיוטי פרי בשנה האחרונה

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

עודכן לאחרונה: 9.6.2021 / 9:33

כולם יודעים שהחופש לא מתחיל כשיורדים מהמטוס, אלא עוד לפני שעולים עליו בכלל. הרגע בו נכנסים לדיוטי פרי, מגוון האפשרויות הענק והייחודי, המחירים המיוחדים והפינוקים. רגע לפני שחנות הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון נפתחת, אספנו כמה דברים שיעשו לכם חשק להגיע במהרה

דיוטי פרי. ניצן רובין, רקס תעשיות,
מתחמי חוויה בלעדיים/ניצן רובין, רקס תעשיות

כולנו מכירים את הרגע הזה. נפרדנו לשלום ממי שליווה אותנו לשדה התעופה, עברנו את כל הביקורות, המזוודה כבר עושה את דרכה העצמאית ואנחנו? לנו רק נשאר להתפנק בדיוטי פרי בזמן שנותר לנו עד לטיסה.

הזמן הזה מכניס אותנו בצורה הטובה ביותר לאווירת חו"ל וברגע שמגיעים לדיוטי פרי, החופשה בעצם התחילה. רובנו לא היינו שם יותר מדי זמן, בגלל השנה האחרונה, אבל עכשיו העניינים מתחילים לחזור לשגרה והחשק לטוס בוער בנו. אז רגע לפני שחנות הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון נפתחת, ביום שלישי הקרוב ב-3:00 לפנות בוקר - כדי להכניס אתכם לאווירה וכדי שלא תפספסו שום חוויה, הנה כמה דברים שממש התגעגענו אליהם בדיוטי פרי בשנה האחרונה.

מתגעגעים לדיוטי פרי? בואו לגלות את כל המבצעים והמחירים המיוחדים בחנות של ג'יימס ריצ'רדסון

חו"ל זה כאן. או: הרגע שבו סיימנו עם הבידוק

יש את הירידה הזו, רגע לפני שמגיעים לכיכר עם המזרקה היפהפייה. כולנו מכירים אותה, ואת התחושה שממלאת לנו את הגוף כשאנחנו צועדים בירידה המדוברת - החופש התחיל. אנחנו עוד רגע בחו"ל ומעכשיו, הכל זורם יותר והדאגות נשארו מאחור. לידנו אנחנו רואים עוד ועוד אנשים שממש כמונו, נמצאים במוד אחר, רגוע וכיפי. אפשר להרגיש את ההתרגשות באוויר ולהתחיל ברגל ימין את חוויית הדיוטי פרי שלנו.

דיוטי פרי. יח"צ,
להתחיל את החופשה ברגל ימין/יח"צ

מי אמר טיסה משודרגת? או: המגוון האינסופי

בדיוטי פרי אפשר למצוא הכל מכל, כולל דברים שאין בשום מקום אחר בישראל וכמובן, מחירים מיוחדים שגורמים לרבים מאיתנו להמתין עם השופינג שלנו עד שאנחנו מגיעים לשם. העושר גדול וכל אחד יכול למצוא משהו שבא לו, כמו שתייה, בשמים, ממתקים, קוסמטיקה או כל מיני מוצרים קטנים שישדרגו את הטיסה (מי אמר כרית לצוואר?). בזכות כל אלו, החוויה שלנו מתחילה כבר בדיוטי פרי, עוד לפני שאנחנו בכלל הולכים לשבת במטוס.

מסתובבים בעולם בלי לעלות למטוס. או: ככה נהנים מהאפשרויות הייחודיות

הדיוטי פרי הוא ה-מקום עבורנו למצוא מבחר עצום של מוצרים, לבדוק אותם מקרוב ולקבל עצות מהמומחים הגדולים כדי שנוכל להחליט בדיוק מה מתאים לנו. זה נכון בין אם מדובר בבושם יוקרתי במיוחד, שאין בשום מקום בישראל, במארז שוקולדים מיוחד ומותאם לנסיעות לחו"ל, שאפשר למצוא רק בדיוטי פרי או בשלל מוצרים נוספים, במחירים מיוחדים. אחד הדברים המהנים הוא ללכת בין מתחמי החוויה הבלעדיים של המותגים הגדולים, לשמוע איזה טיפ טוב על משהו חדש, שלא הכרנו ולפנק את עצמנו עם איזו מתנה - כי מגיע לנו. הרגעים האלו גורמים לנו להרגיש שאנחנו מסתובבים בכל העולם, עוד לפני שבכלל יצאנו מהארץ.

בדיוטי פרי תמצאו מגוון ענק של מוצרים ייחודיים, כולל מותגים כמו סדרת הבשמים המהפנטת Mission Masala, בנפיט (מותג הגבות מספר 1 בעולם), ויקטוריה סיקרט, מותג הקוסמטיקה לגוף ולבית "ריטואלס", משקאות מכל פינה בעולם, מותגי יוקרה שאפשר לבדוק את הניחוח המשכר שלהם, כולל ארמני, טום פורד, שאנל, דיור, ועוד המון אפשרויות נוספות.

דיוטי פרי. יח"צ,
בואו לגלות את כל הטוב שבדיוטי פרי/יח"צ

פנקו את עצמכם. הרווחתם את זה. או: איפה קונים שוקולדים ושתייה לטיול שלנו

כשאנחנו טסים לעשות כיף בחו"ל, אנחנו בדרך כלל מרשים לעצמנו "קצת יותר" מהרגיל ואחת החוויות שחסרו לנו בשנה האחרונה היא הפינוק העצמי הזה - ללכת בין המדפים השונים ולאסוף לעצמנו כמה דברים מתוקים או מרצ'נדייז מגניבים של המותגים הכי שווים, משהו שיהיה גם לטיסה עצמה, גם להמשך הטיול וירים עוד קצת את חוויית הנסיעה, וגם לחזרה הביתה.

דיוטי פרי. יח"צ,
להרגיש שאנחנו בכל העולם, עוד לפני שיצאנו מהארץ/יח"צ

כל מותג - חוויה. או: איך להרוויח מהמבצעים והמחירים המיוחדים של הדיוטי פרי?

לא משנה מתי תגיעו, בדיוטי פרי יחכו לכם השקות בלעדיות, מבצעים מדהימים ומחירים שלא תוכלו לוותר עליהם. מה למשל: רוצים לפנק את עצמכם בבושם חדש, להביא גם אחד מתנה לסבתא שנשארה לשמור על הנכדים כדי שתוכלו לצאת בראש שקט, ולתת את השלישי ל-BFF שבדיוק חוגגת יומולדת? תוכלו למצוא שלושה בשמים ב-99 דולר בלבד. מחפשים מתנה מושלמת גם לילדים שמחכים לכם בבית וגם לחבר'ה במשרד? הטבות ה-4+1 או 5+2 מחכות לכם ובאמת שלא צריך תירוץ להגיע לכדור הפורח המפורסם של m&m ולכל אזור השוקולדים כדי להתרשם משלל האופציות שלכם.

דיוטי פרי. ניצן רובין, רקס תעשיות,
החוויה מתחילה בדיוטי פרי/ניצן רובין, רקס תעשיות

דקה לפני המטוס. או: לא לשכוח עוד קצת צידה לדרך

אז סיימנו את כל השופינג שכל כך חיכינו לו. השקיות כבר בטרולי שלנו, המתוקים בהיכון לעלייה למטוס ואנחנו שומעים את הקריאה ועושים את דרכנו לעבר שער הטיסה שלנו. אבל רגע, פתאום נזכרנו שבא לנו עוד משהו - מה עושים: האם נרוץ חזרה כל הדרך? האם נרים ידיים? ברור שלא וברור שלא. אחד הדברים הכי כיפים בדיוטי פרי זה שגם רגע לפני המטוס, אפשר למצוא חנויות מלאות בכל טוב, ממש צמוד לשער העלייה. אז אל תתבאסו אם נראה לכם ששכחתם משהו, ואל תוותרו, כי תמיד יש עוד אופציה. העיקר שתצאו לטיול שלכם עם ההרגשה הכי טובה בעולם.

יאללה, בדרך לחופשה, פנקו את עצמכם במשהו מהדיוטי.

מתגעגעים לדיוטי פרי? בואו לגלות את כל המבצעים והמחירים המיוחדים בחנות של ג'יימס ריצ'רדסון

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully