וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת העסקים והפרסום ג. יפית הלכה לעולמה בגיל 70

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 30.11.2021 / 11:09

יפית, מאושיות הפרסום המובילות בישראל, נאבקה במחלת הסרטן והלכה לעולמה בגיל 70. בין לקוחותיה של יפית נמנו חברות מובילות במשק. יחד עם כלתה מאיה ישעיהו היא יצרה ליין פרסומות לבדיקת מוצרים. ב-2014 רכשה 37.5 אחוז מרשת סטימצקי

ג. יפית הלכה לעולמה בגיל 70, לאחר מאבק במחלת הסרטן. יפית, שנולדה בשם יפה מימון ובהמשך יפית גרינברג, מיתגה את עצמה בשם המוכר, שהפך אותה לאחת מאושיות הפרסום בישראל בעשורים האחרונים. באמצעות עשרות קמפיינים מוצלחים בתקשורת היא יצרה את קבוצת "ג. יפית תקשורת". נוכחותה בלטה בטלוויזיה כבר משנות ה-80, והיא הפכה לדמות מוכרת במיוחד על המסך ונחשבת למותג חזק במיוחד בתחום הצרכנות ובמינוף מותגים.

ג. יפית. ראובן קסטרו
ג. יפית/ראובן קסטרו

בין לקוחותיה של יפית נמנו חברות מובילות במשק, כמו תנובה, שטראוס, סנו, סופר פארם ועוד. יחד עם כלתה מאיה ישעיהו היא יצרה ליין פרסומות לבדיקת מוצרים. ב-2014 רכשה 37.5 אחוז מרשת סטימצקי.

הצלחתה ופרסומה הרב של יפית לא נעלמו מהמדיות השונות. החיקוי המפורסם ביותר שלה היה בשנות ה-90 ב"קומדי סטור", בגילומו של אסף אשתר. בשנות ה-2000 גילם את דמותה אלי פיניש ב"ארץ נהדרת", כשלצדו עלמה זק כמאיה ישעיהו.

יו"ר דירקטוריון חדשות 2 עו"ד תמי רווה ספדה ליפית: "חברתי האהובה יפית גרינברג - ג. יפית - נפטרה הלילה. כל כך קיוויתי ביחד עם כל החברות שלה שתצליח להתגבר על המחלה הארורה ותחלים. בני בעלה ואייל בנה טיפלו בה במסירות אין קץ יומם ולילה. אין מספיק מילים להביע את הכאב הנורא. יפית היתה כה נהדרת, נשמה טובה דואגת לכל מיודעים וחברה נאמנה כל כך. היא תחסר לי מאד מאד".

הלוויתה תערך בשעה 15:00 בקרית שאול.

  • עוד באותו נושא:
  • ג. יפית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully