וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים מכאבי שרירים? המכשיר שמגיע לישראל עומד להקל עליכם

עודכן לאחרונה: 24.9.2024 / 15:50

TENS של חברת HiDow, שמאושר קלינית על ידי ה-FDA, פועל בשתי טכנולוגיות שמאפשרות הקלה במצבי כאב, אי-נוחות, דלקות ועוד. איך בדיוק זה עובד? כל הפרטים

כאבים בברך. ShutterStock
כאבים בברך/ShutterStock

, מכשיר עיסוי חשמלי קומפקטי ונייד לעיסוי שרירים, הקלה בכאבים, שיקום וחינוך השריר מחדש, יושק בישראל - ויוכל לספק הקלה לאלו שצריכים זאת.

המכשיר של חברת HiDow, היחיד שמאושר קלינית על ידי ה-FDA (מינהל המזון והתרופות האמריקאי), משווק בבלעדיות בארץ על ידי א.א אורטופדיה. הוא פועל על פולסים חשמליים בשתי טכנולוגיות מתקדמות של טנס ו-EMS, ובכך הוא מטפל ומספק הקלה דרך העור במצבי כאב, אי-נוחות ומתחב שרירים, מפרקים ודלקות באמצעות גירוי חשמלי. המכשיר ניתן לתפעול עצמי פשוט על ידי הנחה פשוט של אלקטרודות על העור באזור הכואב, שמצדן השני מחוברות למכשיר. הודות לשילוב של שתי הטכנולוגיות , שעובדות אחת עם הנייה על מערכת השרירים והעצבים כאחד באזור המטופל, פעולתו הופכת ליעילה במיוחד.

מכשיר TENS HiDow. יחסי ציבור,
מכשיר TENS HiDow/יחסי ציבור
חבק אלקטרודות לברך למכשיר TENS HiDow. יחסי ציבור,
חבק אלקטרודות לברך למכשיר TENS HiDow/יחסי ציבור

טכנולוגיית ה-EMS פועלת כך שגירוי חשמלי נשלח אל השריר המטופל וגורם לכיווץ והרפיה שלו באופן אוטומטי וללא מאמץ מצד המשתמש, גם במצבים בהם הוא מתקשה לבצע את הפעולה לבדו, וזאת לצורך חינוך מחדש של השריר, חיזוקו ופיתוחו.

הטכנולוגיה השנייה, TENS שמה, מתמקדת בהקלה מיידית על כאבים ללא טיפול פולשני או שימוש בתרופות, בכך שהיא שולחת גירוי חשמלי אל מערכת עצבים באזור, אשר חוסמת את שידור אות הכאב המועבר למוח וגם תורמת לשחרור של אנדורפינים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
חגורת אלקטרודות לברך למכשיר TENS HiDow. יחסי ציבור,
חגורת אלקטרודות לברך למכשיר TENS HiDow/יחסי ציבור
סט מדבקות עיגול למכשיר TENS HiDow. יחסי ציבור,
סט מדבקות עיגול למכשיר TENS HiDow/יחסי ציבור

המכשיר, שמגיע בשתי גרסאות לבחירה ובמבחר סוגי תוכניות (בהן רפלקסולוגיה, עיסוי לחיצות, דיקור, נקישות ועוד), משמש לטיפול במגוון רחב של בעיות וסוגי כאב שונים, החל מכאבי שרירים, גב, צוואר, כתפיים, זרועות, רגליים, אוזניים וראש ועד לטיפול במתח נפשי, מצבי כאבים כרוניים, כאבי מחזור ואי-נוחות בגוף. כך שהפולסים נשלחים באופן אקראי למשתמש, הדבר מונע מהמוח שלו להסתגל אליהם - והופך את הטיפול לאפקטיבי יותר לאורך זמן, כך לפי הבטחת היצרן.

באריזת המכשיר (שאינו מתאים לנשים בהיריון, לבעלי קוצבי לב, למצבי אפילפסיה, פצעים פתוחים או בעיות עור) ניתן למצוא סט אחד של רפידות אלקטרודות גדולות בצורה עגולה, סט אחד של רפידות אלקטרודות גדולות בצורה מלבנית וסט של אטבי אוזניים. כמו כן, ניתן לרכוש בנפרד עזרים נוספים לטיפול באזורים ייעודיים, כדוגמת חגורה או חבק אלקטרודות לברך, חבק ייעודי למרפק וחגורת מותן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully