וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 מיליון מזוודות ילכו לאיבוד השנה

21.3.2006 / 7:56

הרשות העולמית למידע אווירי פירסמה תחזית קודרת לשנת 2006 וגם את הסיבות העיקריות לאיבוד המטען לפני שעולים על המטוס

כשלושים מיליון מזוודות, המהוות אחוז אחד ממספר המזוודות שמועלות למטוסים ברחבי העולם מידי שנה, ילכו לאיבוד בשנת 2006. כך מפרסמת הרשות למידע אווירי, הממוקמת ב[[שוויץ]]. הרשות, שעוסקת באיתור מזוודות ומטענים ב-220 מדינות ואזורים טוענת כי כמעט כל המטענים שהולכים לאיבוד מוחזרים לבעליהם בתוך זמן ממוצע של 31 שעות לאחר שדווחו על האובדן.

ברשות צופים, כי בשנה הנוכחית יועברו לא פחות מאשר 3 מיליארד מזוודות את תהליך הבידוק, השיקוף והשקילה ומעריכים כי בסביבות 204,000 מזוודות לא יימצאו לעולם, לאחר שילכו לאיבוד בתוך המערכת או ייגנבו. ברשות גם מעריכים כי בשנה הנוכחית ישתמשו 2 מיליארד בני אדם בשירותים אוויריים.

מנהל הרשות, פרנצ'סקו ויולנט, סיפר כי מדי שנה משקיעה הרשות כ-2.5 מיליארד דולר לאיתור מטענים שאבדו ברחבי העולם, השבתם לבעליהם ופיצוי הנוסעים על פריטים שאבדו.

בדו"ח שמפרסמת הרשות למידע אווירי מפורטות הסיבות העיקריות לאובדן מזוודות, ביניהן הצפיפות הקיימת בשדות התעופה, החלפת חברות תעופה במהלך נסיעה, הזמנים הקצרים בין טיסות המשך וגם בדיקות הביטחון הקפדניות. כ-61% מהמזוודות שנאבדו בשנת 2005 נגרמו בעקבות הגעה מאוחרת של המזוודה, שלא הועלתה למטוס. 15% מהמזוודות שנאבדו פשוט הגיעו למסוף הלא נכון ו-3% מהן פשוט תויגו לא נכון על ידי הפקידים בקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully