וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נותרו אלפי מקומות פנויים בטיסות בפסח

עירית רוזנבלום

11.4.2006 / 13:22

היעדים העיקריים בהם ישנם מקומות פנויים ובשל כך מחירי טיסות נמוכים יותר הם אירופה וארה"ב


הגדלת נפח הטיסות הנכנסות לישראל גררה תופעה חדשה בתחום הנסיעות - אלפי מקומות פנויים בטיסות היוצאות בתקופת הפסח, אותם מציעות חברות התעופה בהנחות של עד 50% מהמחיר המקורי.

לדברי יהודה זפרני, סמנכ"ל השיווק של חברת אופיר טורס, כרטיס טיסה לקרואטיה ליום שני הבא, ה-17 באפריל, שנמכר לפני חודשים אחדים ב-400, נמכר היום ב-150 דולר. כרטיס טיסה של אל על לפאריס לשבת ה-15 בחודש, שנמכר לפני חודש ב-500 דולר, נמכר היום ב-360 דולר. חברת לופטהנזה מוכרת כרטיסי טיסה למגוון יעדים באירופה במספר תאריכים בפסח במחיר של 199 דולר בלבד. חברות התעופה קונטיננטל ואל על מכרו כרטיסים לניו יורק לפסח לפני מספח חודשים במחיר של אלף דולר, והיום מוכרות את אותם כרטיסים במחיר של 680 דולר בלבד, כולל המסים.

זפרני מציין, כי על הוספת הטיסות הורו משרדי החברות בחו"ל ובהן ההנהלות של אוסטריאן איירליינס, שהוסיפה טיסה יומית וכך גם אליטליה, איבריה ולופטהנזה. בנוסף לכך חברת דלתא, שהחלה להפעיל טיסות לארץ, הגדילה גם היא את מספר המושבים הקיים ואת ישראייר שהחלה לטוס לניו יורק בטיסות סדירות. היעדים העיקריים בהם ישנם מקומות פנויים ובשל כך מחירי טיסות נמוכים יותר הם אירופה וארה"ב. במחירי הטיסות לדרום אמריקה, המזרח הרחוק ופסיפיק לא יורגש הבדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully