וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלושים, תלושים, וגם יין ופרפומריה

אלכסנדר כץ

12.4.2006 / 9:00

הרבה מקוריות לא מציגים במשרדי הפרסום והיח"צ, במתנות שהם מעניקים לעובדיהם לחג הפסח. המתנה המועדפת: תווי קנייה ב-300 ש'

בימים האחרונים קיבלו עובדי משרדי הפרסום ויחסי הציבור, מתנות לקראת חג הפסח. דווקא בתחום ממנו מצפים לקריאטיביות, החליטו ללכת אנשי הפרסום והיח"צ ללכת בתלם וברוב המשרדים, יזכו העובדים לקבל תווי קנייה, בסכום ממוצע של כ-300 שקלים.

במשרד הפרסום מק'אן אריקסון, יעניקו לעובדים תווי קנייה, עם מסר מתחכם. בצדו האחד של הדף, יהיה רשום כי מוענקת לעובדים תלוש של 400 שקלים, ובצד השני רשום כי מדובר רק ב-300 שקלים. "בדיחה פנימית", אומרים במק'אן.

בגיתם BBDO, יזכו העובדים לתווי קניה על סך 400 שקלים. הפעם באמת.

במשרד שמעוני פינקלשטיין FCB, העניקו לעובדים תלושי שי בסך של כ-300 שקלים לעובד. בנוסף, ערך אתמול המשרד ארוחת צהריים "מכובדת מאד", לדברי העובדים.

במשרד הפרסום דרורי שלומי, העניקו לעובדים תלושים על סך 350 שקלים. בנוסף ערכו במשרד ארוחת צהריים הכוללת סושי, סלטים, גפילטע-פיש וכמובן, הרמת כוסית.

בגזרת המתביישים, ניצבים המשרדים דובצקי זקס וגלר נסיס D'Arcy. בדובצקי זקס העניקו לעובדים כסף מזומן, אולם מסרבים לנקוב בסכום. בגלר נסיס D'Arcy נתנו תלושים, ועומדים בסירובם להגיד כמה.

ומה ביח"צ?

במשרד יחסי הציבור והייעוץ "ארד תקשורת", מוותרים על תלושי החג, והולכים על מתנה אישית. יובל ארד, מנכ"ל המשרד: "נעניק לעובדים מתנות בשווי של כ-300 שקלים ואפילו טיפה יותר. מדובר על פרפומריה, מוצרים לבית, יין ופינוקים כאלה ואחרים. העובדים צריכים לבחור ביניהם".

היחצ"ן של המדינה, רני רהב, שכזכור העניק רכב צמוד לעובדותיו בראש השנה האחרון, מסרב להסגיר את המתנה לחג שיזכו עובדיו לקבל: "זה יותר מדי אישי, זה ביני לבין העובד, אני לא רוצה לחשוף את זה". על פי גורמים במשרד, מדובר בחבילת שי שתכלול מתנות על פי בחירה.

במשרד שטרן אריאלי יזכו העובדים לתלושים לחג. על הסכום מסרבים שם לדבר: "לא אומרים את הסכום. יום טוב", אולם הערכה היא כי מדובר על כ-300 שקלים לעובד.

וגם בבירן תקשורת ויחסי ציבור, שומרים על דיסקרטיות בכל הנוגע לסכום התלוש, אולם גם שם הסכום עומד על הממוצע הסטנדרטי: 300 שקלים לעובד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully