וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלוויזיה במלחמה: שבוע שלישי

אתי שכטמן

31.7.2006 / 7:17

שינויים בלוחות המשדרים: תכנית הבוקר של קשת בוטלה וספק אם תשוב. ברשת יחבקו, ב-10 יצטמקו ובסוף השבוע: הכוכבים יזמרו

מי שמחפש את היציבות בטלוויזיה, שיחפש שוב. גם השבוע צפויות תזוזות בלוחות השידורים: תכנית הבוקר של קשת "יום חדש", לא תשודר השבוע. התכנית שודרה בשבוע שעבר מהשעה 09:00 אך השבוע הוחלט להעביר את השרביט באופן זמני לחברת החדשות.

על פי גורמים המקורבים להפקה, ישנו ספק גדול אם התכנית תשוב לשידור בשבוע הבא. הטענה הוכחשה על-ידי "קשת", משם נמסר אתמול לוואלה! ברנז'ה כי "לנוכח המצב נדרשת קשת לעשות התאמות בלוח השידורים ותכנית הבוקר תועבר על ידי חברת החדשות". "רשת" לעומת זאת ממשיכה במתכונת השידור המאוחרת. תכנית הבוקר שלה, "העולם הבוקר" בהנחיית עינב גלילי ואברי גלעד תשודר החל מהשעה 09:00 וב-11:00 רצועת המומחים.

תכנית ההחזרה של לרדת בגדול תשודר היום. המתמודדים יעלו לבקר שניים מחבריהם לתכנית, תושבי הצפון – פאוזי וחני, ויוקרן סרט שצילמה חני שמתעד כיצד המשיכה בדיאטה גם בתוך המקלט. המשתתפים יעברו אימון כושר בתוך מקלט בקריית חיים, ובסוף התכנית, מלחמה או לא, מישהיו יודח.

"רשת" תשדר בשלישי הקרוב משדר מיוחד, "כוכבים עם הצפון" – ספיישל טלוויזיוני למען תושבי וחיילי הצפון. את ערב השידורים יובילו אבי קושניר, ומשתתפי "רוקדים עם כוכבים". טל ברמן, יביא את קולות החיילים מאזורי הלחימה, הילה נחשון ממוקד ההתרמה, שרית חדד תופיע בפני חיילים עם ביצוע מיוחד של השיר "אלף שיר לצפון" . בתכנית צפויה גם פריצה חיה אל המופע של ריטה. אבי גרייניק יבדוק את מצב רוחם של ילדי הגן. רן דנקר, ציפי שביט, חני נחמיאס ועירית ענבי יתארחו בשידור חי באולפן. השידור, בשיתוף עמותת "רוח טובה", יועבר גם בגלי צה"ל.

ובסוף השבוע, למי שבמתח, יחזרו אל המסך גם צביקה הדר והמתמודדים של "כוכב נולד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully