חברת רמי לוי שיווק השקמה הציגה היום את דו"חות הרבעון השלישי לשנת 2010. היקף המכירות של החברה עלה ב-19% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה, והסתכם ב-437 מיליון שקל. עלות המכירות עלתה ב-21% ל-101.7 מיליון שקל.
הרווח מפעולות רגילות של החברה עלה ל-30.5 מיליון שקל ברבעון לעומת 26.2 מיליון בשנה שעברה - עלייה של 16.5%. הרווח הנקי של החברה עלה ב-30% ועמד על 23.5 מיליון שקל ברבעון. זאת, בעקבות מעבר של החברה מהוצאות מימון של 1.45 מיליון שקל בשנת 2009 להכנסות חיוביות ממימון של כמעט מיליון שקל ברבעון הנוכחי.
בתשעת החודשים הראשונים של השנה עמד היקף המכירות של הרשת על 1.21 מיליארד שקל, עלייה של 24% לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה. הרווח הגולמי של החברה עלה בתקופה זו ב-27% ועמד על 282 מיליון שקל.
מקור הגידול ברווח הגולמי הוא בגידול במחזור המכירות וגידול במרווחים עליהם עובדת הרשת מ-29.36% בשנה שעברה ל-30.36% השנה. הרווח הנקי עמד בתשעת החודשים הראשונים של השנה על 64 מיליון שקל, עלייה של 26% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
כמות המזומנים ושווי המזומנים בקופת החברה ירדה ב-5.3 מיליון שקל ברבעון ו-44 מיליון שקל בשנה האחרונה, ועמדה נכון לסוף הרבעון השלישי על 165 מיליון שקל. מאז תחילת השנה שילמה הרשת דיבידנדים של 48 מיליון שקל ורכשה נכסים קבועים בעלות של 40 מיליון שקל.
רמי לוי מזנק ברווחי הרבעון השלישי
רם עוזרי
23.11.2010 / 14:31