דווקא האתר שמתמחה בלוחות מקוונים, יד2, מתחיל להדפיס גיליון חודשי של מחירון הרכב שלו. המחירון החל לפעול באתר לפני כשנתיים, אך לא הצליח לערער את מעמדו של מחירון לוי יצחק.
המחירון החדש יימכר בעבור שני שקלים, שיהיו תרומה לעמותת "אור ירוק", ומכיל בנוסף לטבלאות המחירים גם כתבות מערוץ הרכב של "וואלה" (הבעלים של יד2). המחירון יופץ ב-50 אלף עותקים, ורובם יימכרו ברשת החנויות מנטה ובתחנות דלק.
לפי נתוני יד2, יש 35 אלף כניסות למחירון מדי יום. 500 אלף מכוניות משומשות בשנה מפורסמות.
שיטת קביעת המחירים לא תשתנה ותתבסס על נתונים כמו משך פרסום המודעה בלוח האינטרנטי, השינוי במחיר והמחיר הסופי, לפי הדיווח של המוכר.
התחום הבא בו מתכננים לפעול ביד2 הוא מול הבנקים וחברות הביטוח. כיום, רק בנק מזרחי טפחות משתמש במחירון יד2 כבסיס להלוואות ושיעבודים, ואילו שאר הבנקים וחברות הביטוח משתמשות במאגר הנתונים של לוי יצחק. לדברי יבין גיל-מור, מנכ"ל יד2, החברה נמצאת במגעים עם כמה בנקים וחברות ביטוח.
קרב ללוי יצחק: יד 2 משיק מחירון רכב חדש
דניאל שמיל
28.11.2010 / 13:00