רמי לוי הגיע היום לציון דרך וגייס 10,000 לקוחות למיזם התקשורת שלו. הלקוחה, נעמי שמה, זכתה לקבל מידי לוי מכשיר טלפון חינם.
רשת הסלולר רמי לוי תקשורת החלה לפעול ביום שני, 5 בדצמבר, עם שני סניפי דגל בירושלים, ומאז נפתחו סניפים נוספים. תשעת הסניפים הקיימים פועלים בתוך רשת רמי לוי השקמה ומפעילים כשישה נציגי שירות במשמרת. על פי הערכות, כל סניף של רמי לוי מגייס בין 80 עד 120 לקוחות סלולר ביום. לוי הצהיר על יעד הגיוס של 250 אלף לקוחות סלולר בתוך שנתיים.
תוכנית התעריפים של רמי לוי מבוססת על תשלום חודשי קבוע של 14.9 שקל, תשלום של 20 אגורות לדקת שיחה ו-15 אגורות להודעת טקסט או מולטימדיה. הרשת מציעה גם פתרון מוזל לגלישה סלולרית, ב-15 אגורות למגה-בייט. לחלופין מוצעת חבילת גלישה בנפח 5 ג'יגה-בייט ב-55 שקל, או 8 ג'יגה-בייט ב-89 שקל.
ציון דרך: רמי לוי גייס 10,000 לקוחות למיזם הסלולר
5.1.2012 / 21:13