אחרי שלושה חודשים, חוזרים חיתולי פמפרס לסניפי רמי לוי שיווק השקמה. גורמים ברמי לוי מסרו כי בפמפרס ביקשו לשנות את ההסכם אך בסופו של דבר, לא ישנו אותו. החיתולים, שימכרו ב-41.9 שקל לחבילה, ירדו ממדפי רמי לוי בחודש פברואר בעקבות התנגדות החברה להורדת מחירם.
לוי אמר בזמנו ל-TheMarker כי "פמפרס לא נתנו לי למכור במחיר זול. עם המחיר שהם רצו למכור לי, הייתי צריך למכור אריזת חיתולים במלמעלה מ-45 שקל ואפילו מעל 50 שקל...אבל פרוקטר אנד גמבל רצו להיות קשוחים ולא לעשות מבצעים - אז תודה רבה, אבל לא תודה".
קטגוריית החיתולים היא קטגוריית "לוס לידר" - מוצרים שהרשתות מוכרות גם במחירי הפסד כדי למשוך לקוחות לחנות במטרה שייקנו מוצרים אחרים.
בימים שבשגרה מהוות מכירות חיתולי פמפרס כ-30% ממכירות החיתולים ברשת רמי לוי שיווק השקמה ואת המכירות, כמו את המכירות בכלל הקטגוריה, מוביל האגיס של חוגלה קימברלי עם נתח שוק של 45% והיתר בייביסיטר, טיטולים (חוגלה קימברלי) ועוד.
בשבועות האחרונים הורידה רשת ויקטורי את חיתולי פמפרס מהמדפים מסיבות דומות של אי הסכמות על תנאים מסחריים.
מפרוקטר אנד גמבל סירבו להגיב.
חיתולי פמפרס חוזרים לרשת רמי לוי
עדי דברת-מזריץ
30.4.2012 / 15:28