חברת הסלולר הצעירה גולן טלקום מדווחת היום על 100,000 לקוחות רשומים. בעבר זכו דיווחי החברה על מספר לקוחות לביקורת וספקות מצד חברות הסלולר הגדולות, ולכן הפעם מפרטת החברה מעט יותר: "כחודשיים וחצי בלבד מאז השקת שתי החבילות הסלולריות של גולן טלקום, ב-30.7.2012 הגיעה החברה ל-100 אלף לקוחות. התפלגות בחירת החבילות היא כ-50% שבחרו בחבילת ה-99 שקל ללא הגבלה וכ-50% שבחרו בחבילת ה-9.99 שקל". החברה גם רומזת מדוע במערכות ניוד הלקוחות של חברות הסלולר נראה כאילו יש לה פחות מנויים: "קיים רוב קטן לניודים לעומת מספרים חדשים". במלים אחרות, הרבה מלקוחות החברה הם מספרים חדשים שלא מופיעים במערכות הניוד.
החברה מתייחסת גם לסוגיית השירות, שהייתה בעייתית בחברה בשבועות הראשונים לפעולתה: "זמן ההמתנה בשירות הלקוחות הטלפוני של גולן טלקום (0058*) התקצר משמעותית, ובבדיקות אחרונות של זמני ההמתנה במוקדי השירות של החברות השונות ההמתנה במוקד השירות של גולן טלקום עומדת על 3 דקות בלבד עד לקבלת מענה".
גולן טלקום: "הגענו ל-100 אלף מנויים"
אמיתי זיו
6.8.2012 / 12:48