אחרי ההודעה הלקונית בדבר הכוונה העקרונית להעלות מחירים, חברת יוניליוור מבקשת לבצע עליית מחיר גורפת בכל קטגוריות מוצרי המזון והצריכה שהיא משווקת בשוק.
מהמחירון ששלחה היום (א') יוניליוור לרשתות השיווק עולה כי בדעת החברה להעלות את מחירי דגני הבוקר שהיא משווקת תחת המותגים תלמה, כריות, עוגי ועוד, בשיעור של 3%-6%. בשיעור דומה יעלו גם מחירי המרגרינה בלובנד, מחמאה והמזולה.
המרקים ואבקות המרק תחת המותג קנור יעלו ב-5%, וכך גם הרטבים. תלמה ומיוקל והקונפיטורות יתייקרו בשיעור של 5%. חמאת בוטנים סקיפי תתייקר ב-6%.
פרט לכך מעלה החברה גם את מרככי הכביסה בדין, סבוני דאב ועוד בשיעור של 5%-6%.
"ראיתי את המחירון ונהיה לי חושך בעיניים. הם הלכו רחוק מדי", אומר היום ל"גלובס" בכיר באחת מרשתות השיווק.
יוניליוור פרסמה רשימת עשרות מוצרים שיתייקרו
אילנית חיות
9.9.2012 / 17:18