רשת רמי לוי שיווק השקמה סגרה את אתר האינטרנט למכירות עד לתאריך 18 לספטמבר 2012. לקוחות שביקשו לבצע הזמנה לקראת החג מצאו את ההודעה הבאה באתר: "עקב החג המתקרב, מכסת ההזמנות התמלאה עד לשבוע הבא. עמכם הסליחה".
לדברי מנכ"ל בעל השליטה ברשת, רמי לוי, "צריך לתת שירות. זה לא העיקר למכור. יש הזמנות פי שתיים ושלוש משבוע רגיל. עשו קניה לחג ולשבת במכה אחת ולמועד מסוים. אנחנו ניתן שירות אחרי החג".
רמי לוי שיווק השקמה מציעה באתר את אותה רמת המחירים שהיא מציעה בסניפי הרשת.
אולי המכירות המקוונות לא משתלמות כשמדובר במחירי חג?
"שטויות במיץ עגבניות. אני מבטיח שמחירי החג לא יעלו אחרי שאני אחדש את הפעילות באתר, להוציא עלייה של 1% ב-1 באוקטובר כתוצאה מעליית המע"מ".
רמי לוי סגר את אתר האינטרנט לקניות החג
אילנית חיות
13.9.2012 / 10:40