חברת הוט הודיעה הבוקר (ה') כי בעקבות פעולת שדרוג שביצעה, חלק מממירי מג'יק HD אינם נדלקים.
התקלה החלה כבר אתמול בערב ולקוחות התקשו להשיג נציג שירות של החברה. לקוחות שהתקשרו למוקד השירות נתקלו בהודעה קולית המורה להם לאתחל את הממיר, כלומר להוציא אותו מהחשמל ולהחזיר. האתחול לא פתר את התקלה בקרב כל הלקוחות.
החברה הבהירה בהודעה מהיום כי מדובר ב"אחוז קטן מהממירים בבתי הלקוחות", וכי "על מנת לסייע לפתרון מהיר, מיידעת החברה כי במרבית המקרים הפתרון הינו ביצוע פעולת אתחול (להוציא מהשקע ולהחזיר לאחר חצי דקה). במידה והבעיה לא נפתרה, ניתן להסתייע בהסבר קצר ופשוט, הנמצא בעמוד הראשי באתר האינטרנט של החברה".
לקוחות זועמים הציפו את עמוד הפייסבוק של הוט בתגובות קשות למדי. גולש אחד כתב: "זבל של חברה מנתקים בפרצוף בטלפון וגם מוחקים פה תגובות". גולשים אחרים השתמשו בקללות בוטות ואחד הגולשים הסתפק בתגובה: "הוט שאלוהים יקח אותכם רמאים!!".
הוט: תקלה בחלק מממירי מג'יק; לקוחות זועמים
15.8.2013 / 10:40