פייסבוק רוכשת את הסטארט-אפ הישראלי אונבו (Onavo) מתל-אביב, המתמקד באיסוף מידע על שימוש באפליקציות מובייל. לפי דיווח בטק-קראנץ', היקף הרכישה עומד על 100-200 מיליון דולר.
לפי דייוח בבלוג "All Things", פייסבוק תהפוך את אונבו לסניף הראשון שלה בישראל.
אונבו נוסדה ב-2010 ועוסקת באיסוף מידע על שימוש באפליקציות מובייל עבור אנשי שיווק.
"השירות שלנו מסייע לאנשים לחסוך כסף באמצעות שימוש יעיל בנתונים ועוזר גם למפתחים - גדולים כקטנים - לתכנן טוב יותר את חוויית המשתמש", כתבו מייסדי אונבו, גיא רוזן ורועי טיגר, באתר החברה. הם התייחסו לרכישה ע"י פייסבוק וכתבו: "אנו נרגשים להצטרף לצוות שלהם".
דובר פייסבוק ציין כי "אונבו היא תוספת מרגשת לפייסבוק. טכנולוגיית השוואה המידע שלהם תשחק תפקיד מפתח במשימה שלנו לחבר יותר אנשים לאינטרט והניתוחים שלהם יסייעו לנו לספק מוצרי מובייל טובים יותר".
פייסבוק, שידועה כמי שרוכשת חברות כדי לסגור אותן, מתכננת לשמור על אונבו בחיים, לפי פוסט בבלוג החברה.
פייסבוק רוכשת את הסטארט-אפ הישראלי אונבו
14.10.2013 / 9:54