בימים אלו מצויה סלקום בעיצומו של מבצע חלוקת מתנות אטרקטיביות למדי ללקוחות החברה. המהלך, תחת הכותרת "לתת זה לקבל" ממשיך מדיניות קודמת של החברה במסגרת מבצעי "משהו קטן וטוב" ומופע הזיקוקים השנוי במחלוקת לפני כמה שנים בתל אביב.
במסגרת המבצע שיימשך עד 28 בדצמבר, לקוחות החברה יכולים להירשם להגרלה ולצרף אליה חברים שאינם לקוחות סלקום. המתנות כוללות טיסות ונופשים, הופעות בזאפה, כרטיסים לסרט, שוברי מתנה בסבון של פעם, ספר מתנה, מכשירי סלולר ועוד.
אלא שבימים האחרונים התקבלו כמה תלונות מלקוחות החברה שנתקלים בהודעה בנוסח זו באתר סלקום: "עקב הביקוש הרב כל המתנות היומיות חולקו. ברגעים אלו האתר מתעדכן עם מתנות נוספות. נחזור בקרוב!".
ההודעה הזו לא מופיעה בשעות הערב או אפילו בשעות אחר הצהריים אלא בשעות הבוקר. היום למשל לקוחות החברה נתקלו בה כבר מהשעה 11:00 בבוקר לערך. ועד כה, מזה שעתיים עדכון המתנות לא יצא אל הפועל.
בתקנון אגב מצוין כי בכל יום יחולקו 20,000 פרסים לכלל המשתתפים באותו היום, לא כולל מספר זהה של פרסים שיחולקו לחברים. סך הכול מדובר ב-140 אלף מתנות, מחווה נחמדה אמנם, אולם לא פרופורציונלית כנראה לחברה המונה יותר מ-3 מיליון לקוחות.
סלקום נאבקת בנטישה: תחלק מתנות למשך שבוע
לקוחות סלקום מתלוננים: חלוקת המתנות מתעכבת
מיכל רז-חיימוביץ'
26.12.2013 / 14:23