הדומיננטיות הטכנולוגית של גט טקסי בשוק המוניותהישראלית מקבלת בימים אלה חיזוק נוסף עם השקת מנוע צמיחה, שצפוי להעלות את היקף הנסיעות החודשי בכ-20%.
החברה הודיעה כי היא משיקה עמדות פיזיות להזמנת מוניות במאות בתי עסק, במהלך שפורץ את גבולות הסמארטפון, שם פעלה עד כה מפתחת אפליקציית הזמנת המוניות הפופולרית.
הרעיון מאחורי העמדות החדשות ("קיוסקים") הוא להקל על בתי עסק מסוימים, דוגמת בתי-מלון, קופות-חולים, בתי-אבות, מסעדות, מוסכים ועוד, את הצורך בהזמנת מונית בקליק.
כך, העמדות יכולים לשמש מצד אחד את המבוגרים נטולי הסמארטפונים בבית-האבות, ומנגד בליינים בפאב שמעדיפים להזמין מונית מאשר לנהוג הביתה לאחר ששתו מעבר למותר בחוק.
הפתרון הנוכחי רלבנטי גם למי שבדיוק נגמרה לו הסוללה, והוא חייב להזמין מונית באזור שבו לא עוברות מוניות ברחוב.
המערכת פועלת על בסיס מיקום העמדה ושולחת הודעת SMS ללקוח כשהמונית מחכה לו בחוץ. בשלב הראשוני התשלום עבור הנסיעות יתאפשר רק במזומן לנהג עצמו, אך בהמשך יתאפשר השימוש גם בכרטיסי אשראי.
בין הלקוחות שכבר הציבו עמדות ניתן למנות את קופת-חולים לאומית, פארק קרסו למדע, גוגל ומקומות נוספים. השירות, מציינים בחברה, ניתן ללא תשלום או התחייבות.
מהחברה נמסר בתגובה כי "מדובר במהלך פורץ דרך שמטרתו כפולה: הגדלת כמות ההזמנות לנהגים והנגשת השירות של גט טקסי לצרכנים".
גט טקסי השיקה עמדות להזמנת מוניות בבתי עסק
רועי גולדנברג
10.2.2014 / 15:15