סמסונג מנהלת שיחות עם חברת ShopCloud הישראלית לרכישתה תמורת סכום של 80-90 מיליון דולר. כך מדווח היום (ד') בלוג הטכנולוגיה Geektime, על פי מקורות המקורבים לנושא.
הטכנולוגיה של שופ קלאוד לא מצריכה שימוש באף רכיב חומרה בתוך הקניון או בסמארטפון וזה מה שהופך אותה למיוחדת. "בגוגל מציעים זיהוי מיקום ברמה של 6 מטר", אמר גיל דבורה, מנכ"ל וממייסדי שופ קלאוד ל"גלובס" לפני כחודשיים, "הם דורשים שימוש ב-WiFi והטכנולוגיה זמינה רק על מכשירי אנדרואיד. אצלנו הדיוק ברמה של מטר בודד ואנחנו יכולים לתת ניווט גם בתוך החנות".
שופ קלאוד קיבלה אישורים למפות ולפעול ברוב הקניונים המרכזיים בישראל, ביניהם קניון איילון, קניונים מקבוצת מליסרון ומרכזי ביג בארץ. בנוסף, החברה תמפה ותפעיל את השירות במבנים גדולים כגון היכל נוקיה, אצטדיון בלומפילד, בית החולים תל השומר, מתחם שרונה, עיריית תל אביב ומבנים מרכזיים נוספים שבאחריותה. כמו כן, החברה נמצאת במגעים עם שלוש רשתות קניונים בארה"ב.
סמסונג תרכוש את שופקלאוד הישראלית?
3.4.2014 / 8:24