גלובס" בשיתוף פרטנר מציג את האירוע השלישי בסדרת אירועי "חדשנות על הבר". האירוע הקרוב ייערך ביום ג', 27 במאי, בבר "דבלין" שברחוב שנקר 4, הרצליה. במפגש זה נארח את פרופ' טליה מירון-שץ, מתמחה בקבלת החלטות וחוקרת התנהגות צרכנים, אשר תדבר על אתגר קבלת ההחלטות בעולם של "ביג דאטה" (Big Data).
פרופ' מירון-שץ התמחתה באוניברסיטת פרינסטון כפוסט-דוקטורנטית של פרופ' דניאל כהנמן, חתן פרס נובל לכלכלה התנהגותית. היא שימשה עד לאחרונה כמרצה להתנהגות צרכנים בבית-הספר למנהל עסקים וורטון באוניברסיטת פנסילבניה, והיום היא מנהלת המכון לחקר קבלת החלטות בקריה האקדמית אונו, ומנכ"לית חברת הייעוץ CureMyWay.
במפגש תסביר פרופ' מירון-שץ כיצד פועל מנגנון החשיבה שעומד מאחורי ההחלטות והפעולות של כולנו, בעידן הנוכחי בו יש עליה מתמדת בכלי האגירה ושינוע המידע.
מתברר, כי בניגוד לציפייה לקבלת החלטות מוצלחת יותר, המציאות מתגלה כשונה, ולמרות שפע האפשרויות, קבלת ההחלטות לא משתפרת.
באירוע ישתתף גם עופר שמואלי, מנהל פיתוח מוצרים בחברת פרטנר, אשר יסקור את תחום הביג דאטה בכלי הרכב.
את האירוע תנחה גלי וינרב, כתבת המדע של "גלובס".
המפגש יתקיים ב-27 במאי, בבר "דבלין הרצליה" שברחוב שנקר 4, הרצליה.
פתיחת דלתות בשעה 18:15, כאשר ההרצאה תחל בשעה 19:00 בדיוק.
חדשנות על הבר: קבלת החלטות בעולם של ביג דאטה
19.5.2014 / 11:48