החגים עברו, ואיתם כך נראה גם הורדת המחירים, שהובטחה ברבות מהרשתות כהורדה קבועה בעקבות המחאה הצרכנית. רשת רמי לוי שנמצאה הזולה ביותר לקניות בחג בבדיקה שערך TheMarker לפני ראש השנה כזולה מבין הרשתות בקניות לחג - מגלה כעת פנים שונות.
לקוחות קבועים של רשת רמי לוי שיווק השקמה שמבצעים את הרכישות שלהם באתר הקניות המקוון הבחינו לאחרונה כי בחודש האחרון עלו מחירי המוצרים בכ-25%. בקנייה שביצעו הלקוחות כשבוע לפני ראש השנה היה, למשל, מחירו של אורז בסמטי 1 ק"ג מתוצרת וילי פוד 9.60 שקלים, ואילו כעת מחירו 12 שקל. מחיר נוזל כלים של פיירי 750 מ"ל עלה לפני החגים 8 שקלים עלה ל-10 שקל; ממרח שוקולד פרה 850 גרם שעלה 11.20 שקל עולה היום 14 שקל; וחבילת נייר טואלט 32 גלילים של לילי שעלה 28.70 שקל קפץ למחיר של 36 שקל.
בבדיקה של רשימה הכוללת יותר מ-20 מוצרים, מצאו הלקוחות שכולם עלו בכ-25%, עלייה דרמטית בהחלט לתקופה של חודש. "התאכזבנו לגלות ממי שמציג את עצמו כאביר העם, והפגין את דאגתו לצרכנים במיוחד בעת המחאה החברתית, שכעת הכל נשכח ובבת אחת עלו המחירים בצורה כה משמעותית", אומרים הלקוחות, "ברגע שנגמרה סערת המחאה, נגמרה הדאגה לצרכנים".
רמי לוי מסר בתגובה כי "עשינו מבצעים מעמיקים לחג, גם בחנות וגם באתר, לכל המוצרים בסל, להבדיל מהמתחרים שעושים רק על חלק מהמוצרים. עשינו זאת בעקבות המחאה החברתית כדי להקל על הלקוחות את הקניות לחג. חלק גדול מהמבצעים עשינו על חשבוננו, וחלק מהמבצעים נעשו יחד עם הספקים, שמאז הפסיקו את המבצעים. אנחנו עדיין זולים יותר מהמתחרים, ונמשיך להיות זולים לאורך כל הדרך".
נגמרה החגיגה: המחירים ברמי לוי עלו בכ-25%
עדיה פיטרמן
24.10.2011 / 13:12