וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משביח מרוויח

גיא ליברמן

23.8.2007 / 11:24

אלון קסטיאל מכר את דירת הלופט הנודעת שלו בדרום ת"א תמורת 550 אלף דולר. לפני כשנה רכש אותה תמורת מחצית הסכום

אלון קסטיאל, בן למשפחת המעצבים, מכר באחרונה דירת לופט בבניין תעשייתי בדרום תל אביב ב-550 אלף דולר. קסטיאל רכש את הלופט לפני שנה תמורת מחצית הסכום. הנכס, בשטח של 300 מ"ר, נמצא בפינת הרחובות שוקן וקיבוץ גלויות. הוא התפרסם בזכות העיצוב המיוחד של החלל הפנימי שלו, ובזכות הנוהג של בעליו להשכיר אותו למסיבות, לאירועי תרבות והשקות שונות, שהביאו אליו לא מעט בליינים וידוענים.

המבנה שבו נמצאת הדירה הוא מבנה למשרדים ומלאכה, והשטח הספציפי בקומה השמינית, שבה נמצא הלופט, שימש בעבר כמלטשת יהלומים. באוגוסט 2006 רכש אותו קסטיאל תמורת 220 אלף דולר, והשקיע בו כ-35 אלף דולר נוספים בשיפוץ ועיצוב. בשנה האחרונה, עם העלייה בפופולריות של לופטים בעיר, המריא שווי הנכס והגיע עד לסכום שבו נמכר.

"המחיר ששולם עבור הלופט של אלון קסטיאל משקף את עליית המחירים של לופטים בכל תל אביב", מסביר רונן סיונוב, מבעלי משרד התיווך הום לנד דאונטאון, המתמחה בשיווק לופטים. בקומה ה-11 של אותו מבנה נמצאים כיום עשרה לופטים שונים, בגדלים שנעים בין 150-200 מ"ר. חלק מהלופטים כבר נמכרו וחלקם עדיין מוצעים למכירה לפי שווי ממוצע של 3,500 דולר למ"ר, כמעט פי שלושה מהמחיר לפני שנה.

אגב, בעליו החדש של הלופט, ממשיך את המסורת שהנהיג קסטיאל, ועורך גם הוא אירועים סגורים במקום, אם כי בהיקפים מצומצמים יותר. קסטיאל, מצדו, החל השבוע בשיפוץ לופט חדש, בגודל של 165 מ"ר. הלופט החדש, ברחוב התחייה בתל אביב, נמצא בחלל שהיה בעבר מפעל לתיקים. לדברי קסטיאל, גם הלופט החדש "נרכש כהשקעה פיננסית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully