וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לי קא שינג השקיע 6.5 מ' ד' בסטארט-אפ פיקס

רועי גולדנברג

21.8.2014 / 15:00

קרן ההשקעות של המיליארדר ההונג קונגי, הורייזן ונצ'רס, הובילה את סבב הגיוס לצידה של קרן בלאמברג

הסטארט-אפ הישראלי Feex, המפעיל אתר שמאפשר השוואת והפחתת דמי ניהול בקרנות פנסיה והשתלמות, גייס 6.5 מיליון דולר בהובלת קרן ההשקעות Horizon Ventures של המיליארד ההונג קונגי לי קא שינג ובהשתתפות המשקיעה הקודמת, קרן Blumberg Capital. בסך הכול גייסה פיקס עד היום 9.6 מיליון דולר.

חברת פיקס הוקמה ב-2012 על-ידי יואב צוראל, דוד וייס, אייל הלחמי ואורי לוין, אחד ממייסדי waze ומי ששימש כמשקיע הראשון בחברה ומשמש כיו"ר שלה.

הרעיון של פיקס הוא לאפשר למשתמשים לסרוק את הדו"חות הרבעוניים של קרנות הפנסיה, קרנות ההשתלמות ושירותים פיננסיים נוספים ועל-ידי מנגנון טכנולוגי מתבצעת השוואה של גובה דמי הניהול שמשתמש מסוים משלם מול הממוצע של שאר המשתמשים, בהתאם להיקף הכסף המופקד.

על סמך הניתוח, מוצג למשתמש מדד שמראה עד כמה דמי הניהול שהוא משלם גבוהים מהממוצע והאתר מספק כלים ודרכי התקשרות לקרן הרלבנטית כדי להתמקח ולבקש להוריד אותם. בדרך זו, טוענים בחברה, ניתן לחסוך לאורך חיי הקרן עשרות אלפי שקלים. שירותי פיקס מוצעים כיום בישראל ובארה"ב.

"פיקס פיתחה פתרון אובייקיטיבי והחזון שלה להפיג את המסתורין שסביב למידע הפיננסי, תוך חשיפת כלל העמלות המונעות מאיתנו ליצור את העתיד הפיננסי הטוב ביותר האפשרי הוא נועז מאוד", אמר ג'ייסון וונג, דירקטור בקרן הורייזן ונצ'רס.

"שווקים פועלים טוב יותר כשהמידע זורם בשקיפות ובבהירות, כך שאנחנו סבורים כי פיקס מביאה שיפור ניכר עבור השווקים הפיננסיים ועבור הצרכנים והעסקים כאחד", הוסיף דייויד בלאמברג מבלאמברג קפיטל.

מנכ"ל פיקס, יואב צוראל, הוסיף כי "סבב גיוס זה יסייע לנו להרחיב את השירותים שהחברה מציעה בתחום החיסכון הפנסיוני לחשיפת עמלות במוצרים נוספים בתחומי הבנקאות, כרטיסי האשראי, המשכנתאות ועוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully