וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט ננעלה במגמה מעורבת

נלל קורן

11.9.2014 / 23:02

הנאום של אובמה בנוגע למתקפה נגד דאע"ש משפיע על הסנטימנט. באופנהיימר מריעים לחברות אבטחת המידע של יוצאי צ'ק פוינט, פאלו אלטו ואימפרבה

סוחרים בבורסה בוול סטריט בניו יורק, אוגוסט 2014. AP
סוחרים בבורסה בוול סטריט בניו יורק, אוגוסט 2014/AP

המסחר בוול סטריט ננעל היום (ה') במגמה מעורבת, על רקע ההתרחשויות הגאו-פוליטיות, ולאחר פרסום נתון התעסוקה השבועי, שעלה לרמתו הגבוהה ביותר מאז יוני. המשקיעים מתכוננים לישיבת הריבית הקרובה של הפד, על מנת לנסות להבין מתי הבנק יחל בתהליך העלאת הריבית, על רקע שוק העבודה.

"אם נראה נתוני תעסוקה טובים, ישנה אפשרות לפעולה מוקדמת קצת יותר מצד הפד. זה יכול להתגלגל למימושים ותנודתיות עד שהמשקיעים יקבלו תמונה בהירה יותר", ציינו היום ב-BNP Paribas.

ברקע לארועים הכלכליים, ה-11/9 נחשב מסורתית ליום של עצבנות בשווקים, לאור הרגישות הרבה של אזרחי ארה"ב לתאריך הזה. גם הכרזתו של הנשיא אובמה על תחילת קמפיין אווירי נגד דאע"ש בעיראק וסוריה מוסיף לחוסר הוודאות.
"אנחנו שוב יוצאים למלחמה", אומר דן וורו, אנליסט ראשי ב-Palisade Capital Management. "זה יוצא חוסר וודאות. לפחות לטווח הקצר זה עלול להכביד על השוק".

ב-15:30 שעון ישראל פורסם נתון תביעות האבטלה השבועיות, שעלו ב-11 אלף ל-315 אלף. מדובר ברמה הגבוהה ביותר מאז חודש יוני. על פי התחזיות, מספר התביעות החדשות היה צפוי לרדת ל-300 אלף בשבוע החולף, זאת לעומת 302 אלף תביעות בנתון הקודם.

מניות במוקד

מניית לולולמון , יצרנית בגדי הספורט ואביזרי יוגה, ריכזה עניין לאחר שפרסמה דוחות כספיים לרבעון השני, דוחות שהיכו את התחזיות המוקדמות. החברה דיווחה על רווח נקי של 48.7 מיליון דולר או 33 סנט למניה על הכנסות של 390.7 מיליון דולר.

באופנהיימר מריעים לחברות אבטחת המידע של יוצאי צ'ק פוינט. מחלקת המחקר העלתה את מחיר היעד של פאלו אלטו ל-100 דולר למניה מ-90 דולר בהמלצה קודמת, ומשמרת המלצת "תשואת יתר". מניית אימפרבה זוכה להעלאת המלצה ל"תשואת יתר" מ"תשואת שוק", עם מחיר יעד של 39 דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully