וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטומוטור 2006 - הכוכבים

אסף בר-שי

22.3.2006 / 15:50

השנה, פעם ראשונה שכל יבואניות הרכב ישתתפו בתערוכת המכוניות הגדולה בישראל. בחרנו את הדגמים המעניינים שיוצגו

תערוכת אוטומוטור מבשרת למעשה את פתיחת שנת הדגם 2007, שתפציע באביב הקרוב. בתערוכה יוצגו כ-70 דגמים חדשים. להלן הבולטים והמעניינים שבהם.

בביתן של אאודי בתערוכה תהיינה שתי אטרקציות: האחת היא רכב השטח החדש, אאודי Q7 שיתחרה בב.מ.וו X5 ובמרצדס ML. בדגם הזה יהיו שבעה מקומות ישיבה והיצרן מצהיר על שילוב טוב בין יכולת שטח ליכולת כביש. עדיין לא נקבע מחירו, אבל נראה שהוא לא יהיה זול ממתחריו, עם מחיר פתיחה של כ-550 אלף שקלים.

האטרקציה השניה ואחת הצבעוניות בתערוכה - מכונית הספורט של למבורגיני, גייארדו, בגרסה נטולת הגג, המכונה ספיידר. יש לה מנוע בנזין מרכזי בן עשרה צילינדרים שמייצר 500 כ"ס. רוצים לראות אותה על כבישי ישראל? בצ'מפיון מוטורס אומרים שההחלטה עשויה להתקבל על פי מידת ההתלהבות של מבקרי אוטומוטור.

בביתן אלפא ניתן יהיה לראות את המשפחתית היוקרתית החדשה, 159, שמחליפה את ה-156. מכירתה של המכונית בישראל תתחיל בקרוב עם מנועי בנזין ודיזל. בתערוכה תוצג גם רולס רויס פאנטום - רולס רויס היא חברה בת של ב.מ.וו.

מי שיחפוץ לגעת במכונית הכי יקרה ומפוארת של ב.מ.וו, יוכל לעשות זאת בתערוכה. קמור תביא את ספינת הדגל שלה, 760IL, שכוללת את כל האבזור החולמי ביותר בתוך חבילה מפוארת במיוחד. המחיר הצנוע: כ-1.3 מיליון שקל.

בביתן של הונדה ניתן יהיה לפגוש בישראל לראשונה בגרסה ההיברידית של הסיוויק המשפחתית. זוהי גרסה שמצוידת בשני מנועים - בנזין וחשמל ואמורה לקרוץ הן לחובבי הגאדג'טס והן לחובבי איכות הסביבה.

אל ביתן וולוו בתערוכה תגיע מכונית הקופה בעלת הגג הנפתח-חשמלית, C70, שמיועדת לתרום לסקסאפיל של וולוו בקרב קהל בעלי הממון.

בביתן טויוטה בתערוכה יוצגו שני דגמים חדשים. הדור השלישי במשפחת רכבי הכביש-שטח הקטנים, ראב4, שהופך מרווח יותר וגם זול יותר מ-193 אלף שקלים והדור השני במשפחת היאריס הקטנה שמציג ממדים טובים ותא מטען משופר ביחס לקודמו.

יגואר תציג את ה-XK החדשה, שתימכר בקרוב בישראל. המכונית הזו מצוידת במנוע V8 בנפח 4.2 ליטר שמייצר 300 כ"ס.

יונדאי תציג בתערוכה שלושה דגמים חדשים. את האקסנט המשפחתית הקטנה, את הסנטה פה - רכב השטח שמיועד בעיקר לכביש ואת הגרסה המחודשת של כלי הרכב המסחרי H1. מכירת שלושת הדגמים תחל בסמוך לתערוכה.

מכונית ב-200 אלף שקל

בתערוכה ייחשף מותג קוריאני חדש בשם יוסונג (HYOSUNG). מותג אופנועים, קטנועים וטרקטורונים שמכירותיו יחלו ביוני. היבואנית, חברת מבט קדימה, שואפת לערער את ההגמוניה של היצרניות הטיוואניות.

מאזדה תביא שני כלי רכב רעיוניים (קונצפט). האחד הוא ה"סנקו" (SENKU) בעל המנוע הרוטורי, שזוכה להצהרה בלתי שגרתית מטעם מאזדה: מכונית ספורט למבוגרים. הקונספט השני הוא הקרוספורט, כלי רכב לשטח ולכביש שמצביע על אופיו של רכב השטח העתידי של מאזדה, CX7.

המבקרים בביתן מיצובישי יצפו בשני חידושים חשובים: האחד הוא הטנדר החדש, האנטר, שמחליף את המגנום הוותיק. ההאנטר מכוון את עצמו להיות תחליף לרכב שטח עם ממדים קטנים מקודמו, אבל עם תא נוסעים מוגדל. המכונית השניה היא המכונית הרעיונית, מיצובישי ספורטבק, שנותנת מושג איך תיראה הלנסר הבאה שתוצג בשנה הקרובה.

במרצדס יהיה עניין לחובבי קידמה ולחובבי נוסטלגיה. חובבי הקידמה יוכלו לצפות במכונית הספורט, SLR, שמצוידת במנוע מרכזי שמייצר 626 כ"ס ומביא אותה למאה קמ"ש בתוך 3.8 שניות. רוצים אחת? אפשר לקנות אותה בישראל ב-5.5 מיליון שקל ליחידה. חובבי הנוסטלגיה יגלו בתערוכה את אחד מעשרת ההעתקים של המכונית הראשונה בהחלט, התלת אופן מ-1886 שזכה לשם בנץ.

חובבי האוונגרד ימצאו מכונית מעניינת בביתן סיטרואן: מכונית הסאלון החדשה של החברה הצרפתית, C6, שזוכה לממדים גדולים, מנועי בנזין ודיזל עם למעלה ממאתיים כ"ס בכל אחד מהם ועיצוב סיטרואני קלאסי.

בביתן פורד יחשף הקהל למכונית התצוגה, איוזיס, שרומזת לדברי היצרן על הכיוון של פורד מונדיאו החדשה שתוצג במהלך השנה הקרובה. לצד האיוזיס תוצג בביתן האמריקאית הספורטיבית, פורד מוסטאנג החדשה. דלק תבחן את התעניינות הקהל בתערוכה בדגם ותחליט אם להביא אותה לישראל.

פיג'ו תציג בתערוכה את אחת הגרסאות של הקטנה החדשה, 207. במקביל תיחשף לקהל הישראלי מכונית הקופה המעוצבת, 407 קופה. מחירים עדיין לא פורסמו אבל הקהל יוכל לבחור את אחד המנועים שמוצעים גם בסיטרואן C6.

בביתן קאיה ניתן יהיה להיחשף לשלוש מכוניות חדשות שבכוונת ק.מ.י היבואנית להביא השנה לישראל: המכונית הקטנה, ריו, המשפחתית הגדולה, מג'נטיס ומחליפו של המיניוואן הפופולארי, קאיה קרניבל החדש.

בשברולט אפשר יהיה לראות, בין היתר, שתי מכוניות חדשות מהענף הקוריאני של היצרנית שנמצאות בדרך לכאן. המשפחתית הגדולה אפיקה שזוכה למנועי שישה צילינדרים ורכב הכביש-שטח בעל שבעת המושבים, קפטיבה, שצפוי לעלות מעט יותר מ-200 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully