וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשיטת רגל בנדל"ן: צ.לנדאו מבקשת הקפאת הליכים

אורי חוידי

19.8.2014 / 16:09

חובות החברה עומדים נכון להיום על סך של כ-70 מיליון שקל. החברה מרגיעה: הלקוחות שקנו דירות לא ייפגעו

חברת הבנייה צ. לנדאו, שבבעלות משפחת לנדאו ואלון נתן, עומדת להגיש בקשה לבית המשפט להקפאת הליכים. כך דיווחה היום (ג') החברה.

על פי הודעת החברה, הבקשה להקפאת ההליכים מוגשת על מנת "לארגן עצמה מחדש, לסיים פרוייקטים שבביצוע וביזמות, למסור דירות לדיירים בפרוייקטים אלו ולהיערך על מנת לתת כלים לנאמן שימונה להחזיר את חובות החברה ולמזער סיכון ללקוחות, ספקי וקבלני המשנה של החברה".

חובות החברה עומדים נכון להיום על סך של כ-70 מיליון שקל ובחברה מדגישים היום כי מול חובות אלו יש בבעלות החברה נכסים למימוש. עוד נמסר מהחברה כי צ. לנדאו ביקשה למנות בשיתוף את עו"ד חגי אולמן ואת עו"ד שולי גולדבלט כנאמני החברה.

"החברה השקיעה ממון רב בפרויקטים שנועדו להשיא ערך לחברה ואולם צירוף של ארועים שנכפו עליה ושאינם תלויים בה, הובילו אותה למצב שבו החליטה, לאחר מחשבה רבה, לבקש את ההקפאה וכל זאת על מנת למזער נזקים", כך לדברי דודי לנדאו, מבעלי החברה. "התייקרות תשומות הבנייה והשפעת המשבר בתחום הנדל"ן, משבר האשראי בשוק ההון והאירועים הבטחוניים בחודשיים האחרונים תרמו גם הם והביאו אותה לנסיבות הללו".

עוד נמסר היום מהחברה כי: "אנו מצרים מאד בפני לקוחות, ספקי וקבלני החברה ועדיין מאמינים בנכסי החברה תוך אמונה שבעזרת נקיטת תהליך השיקום וההבראה, ניתן יהיה להחזיר את מלוא חובות החברה והיא תחזור לפסים של בנייה וייזום בכל הארץ. ברצוננו להדגיש כי אנו צופים כי לקוחות החברה לא ייפגעו כתוצאה מההליך."

  • עוד באותו נושא:
  • צ. לנדאו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully