וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: האקרים גנבו מיליוני כרטיסי אשראי

שלושה אנשים חשודים שגנבו יותר מ- 130 מיליון מספרים של כרטיסי אשראי וכרטיסי חיוב. הרשויות בארה"ב מגדירות זאת כמקרה הגדול ביותר של "'גניבת זהות" בכל הזמנים

כתב אישום הוגש היום (שלישי) בארצות הברית נגד שלושה אנשים בחשד שגנבו יותר מ-130 מיליון מספרים של כרטיסי אשראי וכרטיסי חיוב. הרשויות בארצות הברית מגדירות את הפרשה כמקרה הגדול ביותר של פריצה למערכות ממוחשבות ושל "גניבת זהות" שאי פעם הובא למשפט.

השלושה, אלברטו גונזלס ממיאמי ושני האקרים רוסים, מואשמים כי בין השנים 2006-2008 פרצו לחברות המעבדות תשלומי אשראי והוציאו מספרים של כרטיסי אשראי וכרטיסי חיוב אותם מכרו לאחרים שהשתמשו בהם על מנת לבצע רכישות.

העונש המקסימלי הצפוי לכל חשוד על העבירות המיוחסות להם יכול להגיע ל-35 שנות מאסר כמו גם קנסות גדולים.

לפני כחודש וחצי, כזכור, נשלח יו"ר נאסד"ק לשעבר ברנרד מיידוף לכלא לתקופת שיא בלתי נתפסת של 150 שנה בגין מה שהוגדר ההונאה הגדולה ביותר בהיסטוריה של שוק ההון האמריקאי - הונאת פונזי הנאמדת בהיקף של 65 מיליארד דולר. הונאת פונזי היא הונאת ממון בה מוחזר כסף למשקיעים ותיקים, על חשבון המשקיעים החדשים. מרבית כספי המשקיעים שהועברו למיידוף לא אותרו, אך נכסיו של מיידוף ביניהם בתיו בפאלם ביץ' שבפלורידה ובלונג איילנד שבניו יורק חולטו ונמכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully