וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המירוץ לעשרה מיליון

איילה צורף

12.3.2009 / 15:57

בעלי המניות ברשת אודי אנג'ל, אביב גלעדי, שטראוס ושרפ"ק הזרימו לזכיינית 10 מיליון שקל. ההערכות בשוק: מטרת הסיוע היא לאפשר לרשת לשרוד את הרבעון הנוכחי

בעלי המניות של זכיינית ערוץ 2, רשת, הזרימו בימים האחרונים 10 מיליון שקל לחברה שבבעלותם. כל בעל מניות בחברה הזרים את חלקו היחסי מתוך ה-10 מיליון שקל, לפי האחוז בו הוא מחזיק ברשת: אביב גלעדי מחזיק ב-20%, אודי אנג'ל מחזיק ב-15%, מיכאל שטראוס מחזיק ב-9%, ואיציק שרם ויאיר פודים, בעלי שרפ"ק, מחזיקים יחד ב-31%.

על פי הערכות בשוק, מטרת הסיוע הכספי לסייע לרשת לשרוד את הרבעון הנוכחי מבלי להיקלע למצוקת מזומנים. מנגד, טוענים מקורות הקשורים ברשת כי לא מדובר בסיוע משמעותי, אלא מינימלי, וכי מצבה של רשת אינו מגיע לכדי חוסר יכולת לשלם לספקיה. לדבריהם מדובר ב"סיוע בסיסי של בעלי המניות לחברה בבעלותם שפועלת בשוק הנמצא במצב קשה". ברשת סירבו להתייחס להזרמת הכספים או לסיבות בעטיין היא נדרשה.

באחרונה חשף TheMarker חלקים מתוך דיונים פנימיים שנערכו בשימוע ברשות השנייה, בה אמר צנגן: "רשת הפסידה 40 מיליון שקל ב-2008, מתוכם 25 מיליון שקל רק ברבעון האחרון. 25 מיליון שקל ברבעון זה קצב של 100 מיליון שקל בשנה. זה קצב שאם נמשיך אותו עוד רבעון אחד אנחנו פשוט לא נהיה". צנגן התריע מפני קריסת הזכיינית ואמר: "אנחנו לא יכולים להמשיך להתנהל פה בתוך כל עולם הרגולציה הזה, כאילו לא קורה שום דבר בחוץ. אי אפשר להמשיך ככה יותר. אנחנו עומדים בפני פשיטת רגל, תבינו את החומרה של המצב הזה, אני אומר את הדברים בדם לבי ואני אומר אותם בשם בעלי המניות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully