וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאב ממשיכה בקונספט "נשים אמיתיות"

11.9.2006 / 15:17

יוצאת בקמפיין בהיקף 2 מיליון שקל בכיכובן של 4 נשים ישראליות: אישה מלאה, מבוגרת, מנומשת ושטוחת חזה


יוניליוור ישראל מעלה קמפיין תדמיתי למותג דאב תחת הקונספט של "נשים אמיתיות", בכיכובן של 4 נשים ישראליות, כל אחת בעלת חיסרון, כביכול, במונחים של תפיסת היופי הקלאסי: אישה מלאה, אישה מבוגרת, אישה מנומשת בכל גופה ואישה שטוחת חזה. הקמפיין בהיקף של 2 מיליון שקל יעלה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון ויכלול שלטי חוצות, מודעות במגזינים ואינטרנט.

במקביל לקמפיין, החברה עורכת תערוכת צילומים בנושא "נשים אמיתיות", בבית בנמל בנמל תל אביב החל מה-14/9 ועד ה- 28/10.

הקמפיין הנוכחי מהווה שלב ב' לקמפיין "נשים אמיתיות" שהעלתה דאב בישראל לפני כשנה, במסגרתו נבחרו 5 נשים ישראליות "רגילות" שכיכבו בפרסומת לסדרת העיצוב של דאב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully