יוניליוור ישראל מעלה קמפיין תדמיתי למותג דאב תחת הקונספט של "נשים אמיתיות", בכיכובן של 4 נשים ישראליות, כל אחת בעלת חיסרון, כביכול, במונחים של תפיסת היופי הקלאסי: אישה מלאה, אישה מבוגרת, אישה מנומשת בכל גופה ואישה שטוחת חזה. הקמפיין בהיקף של 2 מיליון שקל יעלה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון ויכלול שלטי חוצות, מודעות במגזינים ואינטרנט.
במקביל לקמפיין, החברה עורכת תערוכת צילומים בנושא "נשים אמיתיות", בבית בנמל בנמל תל אביב החל מה-14/9 ועד ה- 28/10.
הקמפיין הנוכחי מהווה שלב ב' לקמפיין "נשים אמיתיות" שהעלתה דאב בישראל לפני כשנה, במסגרתו נבחרו 5 נשים ישראליות "רגילות" שכיכבו בפרסומת לסדרת העיצוב של דאב.
דאב ממשיכה בקונספט "נשים אמיתיות"
11.9.2006 / 15:17