וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תחנות פיראטיות שיחדו את משרד התקשורת

ערן גבאי

29.4.2007 / 3:40

זאת על מנת למנוע את סגירתן. המשטרה חקרה פקידים במשרד והעבירה החומר לפרקליטות; אטיאס ומנכ"ל משרדו לא ידעו על החקירה

משטרת ישראל חקרה בחודשים האחרונים כמה מעובדי משרד התקשורת בחשד לקבלת שוחד מכמה תחנות רדיו פיראטיות - כך נודע ל-TheMarker. חומר החקירה הועבר באחרונה לעיון הפרקליטות.

לפי החשדות, עובדים במשרד התקשורת פעלו כדי למנוע סגירת תחנות רדיו פיראטיות, אך לא ברור בכמה תחנות מדובר ואם קיבלו כסף או טובת הנאה אחרת לשם כך. עוד נודע, כי שר התקשורת אריאל אטיאס, מנכ"ל משרדו מרדכי מרדכי והמחלקה לייעוץ משפטי במשרד התקשורת לא ידעו כלל על החקירה ועל התיק שהועבר לידי הפרקליטות.

ממתינים להחלטת הפרקליטות

לפני כשלוש שנים הועלה במשרד התקשורת חשד לפרשת שוחד בעניין דומה, ומכתב אנונימי שנמסר לבכירי המשרד הועבר אז לעיונה של המשטרה. לא ידוע מה עלה בגורל החקירה. על פי גורמים במשטרה, החקירה הנוכחית אינה המשך של הפרשה ההיא. הגורמים סיפרו כי החקירה החלה לפני כמה חודשים והסתיימה כעת.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "בוצעה חקירה, והחומר הועבר לפרקליטות". ממשרד התקשורת נמסר: "אין זה נכון שהמשרד יתייחס על גבי העיתון לפרטי חקירה שהתנהלה במשטרה. בכל דבר ועניין אנו סבורים כי יש לפנות לתגובת משטרת ישראל". מהפרקליטות לא נמסרה תגובה.

התדרים הם משאב ציבורי במחסור, ומשרד התקשורת אמור לפקח עליהם ולהקצות אותם לאחר בדיקה קפדנית. משרד התקשורת מנסה אמנם בשנים האחרונות להילחם בתופעת תחנות הרדיו הפיראטיות, שמסכנת גם את תנועת המטוסים בנתב"ג - אך קוצר הצלחה חלקית בלבד. כדי להגביר את יכולת האכיפה במאבק נגד התחנות הפיראטיות וכדי ליצור הרתעה על ידי הגשת כתבי אישום והעמדה לדין צורף למשרד התקשורת קצין משטרה בדרגת רב פקד שהושאל ממשטרת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully