וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי לוי מלא, שופרסל דיל ריק

רינה רוזנברג

19.3.2009 / 9:38

ביום הראשון לפתיחת רמי לוי בגוש דן נצפו לקוחות רבים בחנות החדשה. עם זאת, השוואת המחירים העלתה הפרש מזערי בין החנויות

רשת רמי לוי שיווק השקמה הצטרפה שלשום לתחרות רשתות שיווק המזון באזור גוש דן ופתחה סניף במתחם המסחרי מול קניון איילון ברמת גן. זהו הסניף ה-16 של הרשת, ופתיחתו, כפי שנראה אתמול, מסתמנת כהצלחה גדולה.

לוי פתח את הסניף הראשון שלו בגוש דן תוך הבטחה, כי גם הפעם המחירים ברשת שלו יהיו הזולים באזור. מהשוואת מחירים שערך TheMarker לסל מוצרים אקראי בין הסניף החדש לסניף שופרסל דיל הממוקם כ-100 מטר ממנו, מתברר כי סכום הסל בשתי הרשתות כמעט זהה, וההפרש קטן מ-6 שקלים.

עם זאת, ההבדל בין שני הסניפים אתמול בצהריים היה בולט ביותר: סניפו של רמי לוי היה מלא עד אפס מקום, ואילו הסניף של שופרסל דיל היה כמעט ריק. ואולם, היו גם הבדלים ניכרים בחוויית הקנייה. מי שהחליט לערוך את הקניות שלו אצל רמי לוי אתמול מצא את עצמו נלחם על מקום חניה, נתקל בעגלות וחיכה דקות ארוכות לחשבון בקופה. אחת הקונות הגדירה את חוויית הקנייה שלה כעינוי שנמשך כבר שעתיים: "ראיתי את השלט רמי לוי שיווק השקמה מהכביש, אז הסתקרנתי ונכנסתי. לא תיארתי לעצמי למה אני נכנסת".

מרמי לוי נמסר: "בבדיקה שעשינו אתמול בבוקר היינו יותר זולים מהמתחרים ב-10%-20%. הצרכן פיקח ועובדה שהוא מצביע ברגליים ושמח שהגענו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully