וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן עופר מעלה את מחיר השקשוקה

הילה רז

13.7.2009 / 14:15

משפחת עופר טוענת בכתב התביעה כי רוזנטל מסלף בסרטו את פסק הדין של בג"צ שדן בהסכם שערכה ממשלת ישראל עם חברת בז"ן והחברה לישראל

החברה לישראל ועידן עופר הגישו היום תביעת דיבה בסך 3.5 מיליון שקל נגד העיתונאי מיקי רוזנטל מאחר שלטענתם סרטו ממשיך להיות מוקרן ולהימכר בחנויות למרות ההכפשות שבו. תביעה זו באה במקום התביעה שהתנהלה עד עתה בבית המשפט השלום בתל אביב. עידן עופר הודיע על מחיקת התביעה הקודמת, והוא העלה את סכום התביעה כעת ושינה טענות רבות.

בתביעה טוענת החברה לישראל כי רוזנטל מסלף בסרטו "שיטת השקשוקה" את פסק הדין של בג"צ שדן בעתירת התנועה לאיכות השלטון נגד ראש הממשלה ומשרד האוצר בנוגע להסכם שערכה ממשלת ישראל עם חברת בתי הזיקוק לנפט (בז"ן) והחברה לישראל שבשליטת סמי עופר. לטענתם, נקבע בפסק הדין של בג"צ כי ההסכם אותו תוקף רוזנטל הוא סביר והתקבל לאחר ששורת גורמים מקצועיים בכירים בחנו את הסוגיות במשך שנים וארבעה מבין חמשת השופטים לא קבעו שההסכמים פוגעים קשות במוסר הציבורי. בתביעה נטען עוד כי בעקבות ההסכמים עם המדינה, החברה לישראל ומשפחת עופר קיבלה פחות מרבע מהשווי האמיתי והנכון של אחזקתה בבז"ן.

"הסרט מתיימר להציג במרכז העלילה דיווח, כביכול הוגן ונכון, של פסק דין של בית המשפט העליון, לשוות לפרסום גוון של אמינות יתירה, תוך היתלות על האילנות הגבוהים הנטועים בבית המשפט העליון, כל זאת שעה שהדיווח אינו אלא פרסום חלקי, קטוע, מגמתי, מסולף, ובחלקים אף כוזב, של פסק הדין האמיתי כפי שניתן", נכתב בתביעה שהוגשה באמצעות עורכי הדין זאב שרף וצבי גלמן.

משרד יועצי התקשורת מורל צור, המייצג את החברה לישראל, מסר בהודעה ששיגר כי בשבועות האחרונים הושלם סרט התגובה שהכינה קבוצת החברה לישראל ומשפחת עופר, כדי לתקן את הפגיעה הקשה שפגע בהן רוזנטל בסרטו. החברה לישראל ומשפחת עופר מקוות שעם הקרנת סרט התגובה יעמוד הציבור על היקף העוול הנורא שנגרם לחברה ולמשפחה על ידי רוזנטל.

מיקי רוזנטל מסר כי טרם קיבל את התביעה ולכן אינו יכול להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully