וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו אובמה כבר מוכן למתקפת האייפד

3.4.2010 / 22:36

מתקפת האייפד בשיאה ואפילו אתר הבית הלבן מוכן למתקפה. רבים מאתרי האינטרנט המובילים זונחים את פורמט הפלאש ומאמצים את פורמט הHTML5 עליו מבוסס המכשיר הפופולרי

אחד החששות המרכזיים של רבים לגבי האייפד הוא חוסר היכולת שלו להציג אתרים העושים שימוש בפלאש, אם בתמונות וסרטונים, אם בפרסומות. אך לקראת השקת האייפד, אתרים רבים הכינו גירסה מיוחדת לאייפד, שנועדה לאפשר לצופים לראות את תכניהם בצורה מיטבית גם ללא פלאש, בתקן HTML5 שטרם נפוץ מאוד ברשת.

עם אתרים אלה נמנים אתרי חדשות רבים, בהם CNN, NPR, רויטרס, ניו יורק טיימס, אתרי מגזינים כמו טיים, ספורטס אילוסטרייטד, ופיפל, אתרי סרטים כמו נטפליקס ו-וימאו, אתרי ספורט כמו ESPN, ואתרי ליגת הבייסבול (MLB) וליגת ההוקי (NHL), ואפילו אתר הבית הלבן, שצובר פופולריות, במיוחד מאז כניסתו של אובמה לתפקיד נשיא ארה"ב.

אל אלה צפויים להצטרף עוד אתרים רבים שאינם רוצים להחמיץ את הגולשים באייפד, שצפוי להיות הלהיט הבא בעולם הגאדג'טים. אפל מנסה למנף את היעדר טכנולוגיית פלאש באייפד לטובת הפורמט אותו היא מנסה לקדם, HTML5, ולדחוק החוצה את יצרנית הפלאש אדובי, מתחרתה הגדולה בתחומים כמו תוכנות גרפיקה ועיצוב. מפרסמים ואתרים רבים משתמשים בטכנולוגיית פלאש, והשאלה היא האם לאפל יש מספיק עוצמה שיווקית על מנת להמיר מסה קריטית שלהם לטובת פורמטים שאינם תומכים בפלאש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully