וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה נעלמה - הלקוחות ממשיכים לקנות

לפי ארגון אמון הציבור, חברת המחשבים PCBAY פשטה את הרגל - אך עדיין מפעילה את אתר האינטרנט שלה ומאפשרת ללקוחות להוציא את כספם - ללא תמורה

לפי תלונות שונות שהתקבלו לידי ארגון אמון הציבור, עולה כי חברת PCBAY מחשבים, העוסקת במכירת מחשבים וציוד נלווה ואשר מפעילה אתר אינטרנט בו ניתן לבצעה עסקות קנייה, פשטה את רגלה, אך ממשיכה להפעיל את האתר, למרות שאין באפשרותה לספק את הציוד.

מארגון אמון הציבור נמסר, כי נתקבלו מספר תלונות לפיהן עולה תמונה מדאיגה למדי מהתנהלות החברה היושבת בקריית מוצקין, באתר האינטרנט שלה.

לדברי הארגון, התקבל לידם דיווח על מצבור תלונות צרכנים כנגד החברה. "מבדיקה ותחקיר שערכו אנשי אמון הציבור עולה תמונה מדאיגה לפיה לאחר שצרכנים רכשו מחשבים ומוצרים נלווים, החברה לא סיפקה אותם כמתחייב מהעסקה. הכסף אמנם נגבה מהצרכנים, אך ברגע שניסו ליצור קשר עם החברה ולברר מה עלה בגורל המוצרים לא ניתן היה לקבל כל מענה", סיפרו בארגון.

עוד הוסיפו באמון הציבור וציינו כי ניסו ליצור קשר טלפוני עם החברה, אך ללא הועיל וכן כי הצרכנים המודאגים אף הגיעו לחנות העסק בקריית מוצקין וגילו כי שעריה סגורים. הצרכנים הגישו כנגד החברה תלונה במשטרת ישראל ובמקביל פעל הארגון לעדכון מיידי של חברות האשראי לביטול העסקות והחיובים של הצרכנים.

נכון לשעות אלו, אתר החברה עודנו קיים ומתפקד כרגיל, כך שאדם תמים המעוניין לרכוש מחשב או ציוד נלווה כלשהו, יכול לבצע קנייה מבלי שיידע כי החברה אינה פעילה עוד וכי למעשה כספו לא יקבל את התמורה הראויה. לפיכך, ממליץ הארגון להימנע מביצוע רכישה באתר החברה, וכן מזמין את "את כל מי שרואה עצמו נפגע מהתנהלות זו של חברת PCBAY מחשבים, להגיש תלונה רשמית באתר אמון הציבור".

תגובת PCBAY לא התקבלה עד למועד פרסום הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully