וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גידול של 42% ברווחי הבנק הבינלאומי

ואדים סבידרסקי

31.5.2011 / 8:36

על פי דו"ח ההכנסות שפרסם הבנק הבינלאומי עומדים רווחי הבנק על 183 מיליון שקל ברבעון הראשון של השנה - גידול של 42% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. "ממשיכים בהתייעלות וצמיחה

הבנק הבינלאומי הרוויח כ-183 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2011 - גידול של 42% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הבינלאומי רשם עלייה בתשואה להון מ-8.5% ל-13.5%. גידול בתיק האשראי לציבור של הבנק בשיעור של 4.6% ל-63.25 מיליארד שקל גרם לעלייה ברווח מפעילות הליבה - ההכנסות מפעילות מימון לפני הוצאות בגין הפסדי אשראי עלו ב-4.2% בהשוואה לרבעון המקביל ל-596 מיליון שקל.

מנגד, הוצאות בגין הפסדי האשראי גדלו משמעותית והסתכמו ב-36 מיליון שקל בהשוואה להכנסות של 20 מיליון שקל ברבעון אשתקד - מדובר ברישום חשבונאי של הפרשות לחובות מסופקים אותם מפריש הבנק בגין חובות שהוא מטיל ספק לגבייתם. עלייה זו קוזזה חלקית על ידי רווח שנבע מהשקעות במניות בסך 30 מיליון שקל ברבעון הראשון.

ההון המיוחס לבעלי המניות הצטמצם ב-10.1% ל-5.68 מיליארד שקל, כך שהלימות ההון ברובד ה-1 התכווצה מ-9.48% ברבעון אשתקד ל-8.19% ברבעון הראשון של 2011.
סמדר ברבר-צדיק, מנכ"ל הבינלאומי, אמרה כי "קבוצת הבינלאומי ממשיכה בתוואי של התייעלות וצמיחה תוך חיזוק הפעילות בענפי הקמעונאות, הן בחברות הבנות, שהציגו צמיחה נאה בתוצאותיהן, והן בחברה האם, וכן חיזוק הפעילות בבנקאות הפרטית והמסחרית. מגמות אלה תורמות גם לפיזור הסיכון ולגיוון מקורות ההכנסה. עם השלמת מהלך הגיבוש הקבוצתי ניכרת מגמת התייעלות, כאשר הרבעון ניכרת ירידה של כ-24 מיליון שקל בהוצאות התפעוליות האחרות. איתנות הקבוצה ניכרת גם באיכות תיק האשראי, שמתבטאת בהפרשות נמוכות לאורך זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully