וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט ננעל בשיא של חודשיים

נמרוד הלפרן

7.7.2011 / 23:31

עליות השערים נרשמו בוול סטריט לקראת פרסום דו"ח התעסוקה. מניות הקמעונאות, הבנקים והטכנולוגיה הובילו את העליות, ובשוק האג"ח הממשלתיות בארה"ב נרשמו ירידות. פרטנר עלתה ב-4%

בורסות וול סטריט נסגרו ביום חמישי במגמה חיובית זה היום השני ברציפות, ומדד S&P 500 עלה לרמתו הגבוהה ביותר זה חודשיים, בעקבות גידול חד מהצפוי במספר המשרות במגזר הפרטי בארה"ב ולקראת דו"ח התעסוקה שיפורסם ביום שישי בארה"ב. מניות הקמעונאות, הבנקים והטכנולוגיה הובילו את העליות.

מדד הדאו גו'נס עלה ב-0.7%, ומדד הS&P 500 טיפס ב-1.1% ונסגר ברמתו הגבוהה ביותר זה חודשיים. הנאסד"ק הוסיף 1.4%. שוק האג"ח הממשלתיות האמריקאיות נסגר בירידות בראשונה זה שלושה ימים, והתשואה על האג"ח ל-10 שנים עלתה ב-0.05% לרמה של 3.15%.

157 אלף משרות נוספו למגזר הפרטי בארה"ב בחודש יוני לאחר גידול של 36 אלף משרות בחודש מאי, מסרה היום חברת ההשמה ADP. כלכלנים צפו תוספת מתונה יותר של 70 אלף משרות ביוני.

הבנק המרכזי של אירופה העלה את הריבית בגוש היורו ב-0.25%

מספר תביעות האבטלה הראשונות בארה"ב ירד בשבוע שעבר ב-14 אלף לרמה של 418 אלף, מסר היום משרד העבודה האמריקאי. תחזית הכלכלנים היתה לירידה מתונה מעט יותר לרמה של 420 אלף תביעות.

מחר יפרסם משרד העבודה האמריקאי את דו"ח התעסוקה של ארה"ב לחודש יוני, אשר צפוי להצביע על תוספת של 100 אלף משרות לשוק העבודה בארה"ב בחודש שעבר וכי שיעור האבטלה נותר ללא שינוי ברמה של 9.1%.

מצדו השני של האוקיינוס האטלנטי: הבנק המרכזי של אירופה (ECB) העלה את הריבית בגוש היורו ב-0.25% לרמה של 1.5%, בהתאם לתחזיות כלכלנים, בניסיון להיאבק באינפלציה. הבנק המרכזי של בריטניה הותיר את הריבית במדינה ללא שינוי, ברמה של 0.5%, והותיר את תכנית רכישת הנכסים שלו, בהיקף 200 מיליארד ליש"ט.

מניית סלקום ופרטנר קיבלו המלצה שלילית מסיטי בנק. בהמלצה העדיפו האנליסטים את פרטנר על סלקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully