וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשרד הווירטואלי: במרכז העיר תמורת 450 שקל

גם מי שאוהב לעבוד מבית הקפה השכונתי לא חייב לוותר על שירותי מזכירות או חדר ישיבות. חברת Regus מציעה שירותי משרד וירטואלים

שוק הנדל"ן רותח, בעיקר מחירי הדירות והקושי שעוברים זוגות צעירים בדרך לרכישת דירה. אבל גם הנדל"ן העסקי עובר טלטלות רבות בחודשים האחרונים. המצב הכלכלי מחד והשינוי בצורת החיים של רבים שבוחרים לעבור לפריפריה או משפחות חד-הוריות שנדרשות לזמינות וקרבה לילדים העצימו וחיזקו בישראל תופעה שמוכרת בעולם כ"משרד וירטואלי".

כבר כמה שנים שאנשי עסקים, יזמים, עו"ד ובעלי מקצועות חופשיים נוספים, מוותרים על שירותי המשרד ה'קלאסיים' ועל החדר עם השולחן, הכסא והטלפון המשרדי לטובת עבודה בבתי קפה או בבית. אבל במקרים רבים, בעיקר כאשר התדמית משחקת תפקיד משמעותי בוחרים רבים באופציה של 'משרד וירטואלי', שהוא למעשה משרד ללא משרד.

במסגרת השירות של 'משרד וירטואלי', שעלותו נעה בין 450 ל 950 שקלים בהתאם לדרישות הלקוח. ה'שוכר' מקבל כתובת באחד ממרכזי Regus, הממוקמים במגדלי המשרדים הנחשבים בישראל (בת"א, רמת גן, הרצליה וחיפה) שאותה יוכל להנפיק על כרטיסי הביקור, החשבוניות, אתר אינטרנט וכל אמצעי התקשרות אחר. כמו כן, המשרד הוירטואלי כולל שירותי מענה טלפוני אנושי ואישי; לא מדובר רק בקבלת הודעות, אלא בשירותי מזכירות לכל דבר הכוללים יצירת קשר עם הלקוח בזמן אמת וסיוע בכל דבר שיחפץ בו, מתיאומי פגישות ועד להדפסות ושליחת מכתבים. בכתובת המשרד יכולים להאסף גם דברי דואר וחבילות שממוענות לשוכר והוא יכול לבקש שהמכתבים יועברו אליו בסריקה דרך המייל או שישלחו לביתו. השירות כולל גם חמישה ימים בחודש שבהם הלקוח מקבל משרד באחד ממגדלי המשרדים שיבחר.

נורית פרנקו, מנכ"לית Regus ישראל אומרת כי "השירות צובר תאוצה ונראה שיש תפנית בשנה האחרונה עם גידול של יותר מ 50% בדרישה למוצר. מדובר בקבוצה מאוד איכותית של אנשי עסקים שברוב ימות השנה אינם זקוקים למקום פיזי, אבל רוצים להציג ללקוחותיהם או לעמיתיהם כתובת וגם להיעזר בשירותי מזכירות. הפלוס המשמעותי הוא שהם יכולים לצרוך את השירותים האלו מבלי לשלם על חשבון חשמל וארנונה והוצאות משרד".

בנוסף, במרכזי Regus ניתנת גם האפשרות לשכור משרד (פיזי), חדרי ישיבות עם שירותי שיחות וידאו וכל שירות משרדי אחר, בתשלום על בסיס שעתי או יומי. פרנקו אומרת כי "כשסטארט-אפיסטים, אנשי היי טק או אנשי עסקים מארחים מישהו מחו"ל או מבקשים לכנס קבוצת אנשים למצגת או דיון חשוב, אז 'הוירטואליות' כבר אינה רלוונטית ואנו מאפשרים לו להנות משירותי משרד ואירוח מלאים; מחדרי ישיבות מאובזרים באופן מלא ועד לכיבוד, שתיה וכלי כתיבה".

  • עוד באותו נושא:
  • משרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully