וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתר שחוסך לכם מאות ואלפי שקלים בשנה

יעל קישון

25.6.2014 / 9:52

רשת מוסכים חדשה מציעה ללקוחות לחסוך עשרות אלפי שקלים בתיקוני וטיפולי הרכב. "החלטנו להביא את מחירי הליסינג ללקוח הפרטי", אומרים בוואלה! טיפולי רכב

לא רק בתחום המזון והמסעדנות אנו עדים למהפכה צרכנית אלא גם בענף הרכב. כל בעל רכב יודע שטיפולים ותיקוני רכב שגרתיים עלולים לגרום לפגיעה קשה בכיס ומגיעים לעשרות אלפי שקלים. עכשיו מגיעה המהפכה, אתר וואלה! טיפולי רכב מציע לצרכן טיפולי רכב במחירים קבועים ושווים לכל כיס וגם יבואני הרכב עצמם באים לקראת הלקוח ומורידים מחירים. כיצד תוכלו לחסוך בטיפולי הרכב? התשובות לפניכם.

הטיפולים הנפוצים מתחילים בטיפולים שגרתיים כמו החלפת נוזל בלמים או שמן ויכולים להגיע גם להחלפת בלמים, צמיגים או מנוע.

"המוסכים מנצלים אותך ודורשים מחירים גבוהים מהרגיל"

למרות ההנחות נראה כי לא קיימת שקיפות מלאה בענף הרכב והלקוחות נאלצים להתמודד עם מחירים שונים המוצגים במוסכים ברחבי הארץ. מדוע חלקי החילוף כל כך יקרים במוסכי היבואן? "היבואנים הפכו את המוסכים למרכזי שירות הכוללים פקידות, יועצי שירות, חדרי המתנה מפוארים ולכן הלקוחות צריכים לשלם את המחיר", אומר ארי ארז מחברת וואלה! טיפולי רכב המבטיחה ללקוח מחיר חסכוני בטיפולי הרכב. "כיום בכל מוסך ישנם שני מחירונים, הראשון הוא עבור הלקוח הפרטי והשני הוא עבור חברות הליסינג המשלמות חצי מחיר בעבור הטיפול. אנחנו החלטנו להביא את מחירי הליסינג ללקוח הפרטי ודואגים למחירים המשתלמים ביותר", הוא מדגיש.

וואלה! טיפולי רכב הינה רשת מוסכים שמבטיחה לעשות מהפכה בעולם הרכב. היא עובדת בשיתוף פעולה עם מגוון מוסכים ברחבי הארץ ולמעשה מתווכת בין הלקוח למוסך ומבטיחה את המחיר הזול ביותר בדומה לחברות הליסינג. ההתקשרות עם וואלה! טיפולי רכב אינה כרוכה בתשלום, בדמי מנוי או בהתחייבות. בוואלה! טיפולי רכב תשלמו 100 שקלים כולל מע"מ עבור נוזל בלמים אשר במוסכי היבואן יעלו 260-280 שקלים למרות שעלות הבקבוק מסתכמת ב-15 שקלים, מציינים בוואלה! טיפולי רכב. "אנחנו עובדים במגוון ערים ברחבי הארץ עם מוסכים המוכנים לתת לנו שירות תחת המחירון המבוקש של חברות הליסינג", מוסיף ארז.

רונן רז, נאלץ להחליף את הגיר הרובוטי במכוניתו, פיאט פונטו גרנדה ומספר לוואלה! מהם המחירים שדרשו ממנו על מנת לבצע את התיקון הנדרש. "הגעתי למוסך הראשון בו דרשו ממני 15,000 שקלים עבור הטיפול, במוסך השני 12,000 שקלים ובמוסך השלישי 7000 שקלים", הוא מספר. "זה ענף בעייתי לא כולם מבינים במכונאות ולכן המוסכים לפעמים מנצלים אותך ודורשים ממך מחירים גבוהים מהרגיל", הוא מסביר.

רז לא ויתר והמשיך לברר על מחירים סבירים להחלפת הגיר הרובוטי. הוא הגיע למוסך הרביעי, מוסך מורשה ברעננה בעזרת וואלה! טיפולי רכב, בו דרשו ממנו עבור הטיפול 4,700 שקלים בלבד. "הצלחתי לחסוך אלפי שקלים וגם קיבלתי 'גב' מוואלה! טיפולי רכב שעוזרים לך מול המוסך ונותנים לך את הצעת המחיר הטובה ביותר", הוא מדגיש. "זה טוב שיש גורם שמבין בתחום ועוזר לך להתנהל מול המוסך, זה לא מייקר את העניין אלא חוסך לך אלפי שקלים בתיקון או טיפול הרכב", הוא מסכם.

וואלה! טיפולי רכב

  • עוד באותו נושא:
  • מוסכים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully