וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תשיגו הנחות בפארקים מובילים בחו"ל

ספיר פרץ-זילברמן

4.7.2014 / 7:00

בעוד שבארץ אין כמעט מי שנכנס לפארק שעשועים במחיר מלא, ביורו דיסני, גארדה לנד ואפטלינג קשה יותר להשיג הנחות

יש מקומות שכשמגיעים אליהם, לא עושים חשבון לכסף. כאלה הם פארקי השעשועים באירופה ובארה"ב, הגובים דמי כניסה של בין 170 ל-340 שקל לאדם, ובחישוב פשוט: כ-1,600 שקל למשפחה בת 5 נפשות בדיסניוורלד באורלנדו, וקצת פחות מ-1,000 שקל לאותו תא משפחתי בפארק אירופה בגרמניה.

גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת ישראייר, מעיד שפארקים הפכו בשנים האחרונות לאטרקציה שאי אפשר בלעדיה גם במסגרת טיולי משפחות מאורגנים. לדבריו, אחד הטיולים המאורגנים המבוקשים בקיץ הוא ליער השחור, הכולל כניסה לפארק אירופה ולגולנד ומוצע כרגע בישראייר ב-2,700 דולר לאדם על בסיס חצי פנסיון.

טיול מאורגן מבוקש שבועי נוסף הוא לצפון איטליה, הכולל כניסה לפארקים גרדלנד, עולם הקולנוע ואקווה פרדייז תמורת 1,350 דולר לאדם על בסיס ארוחת בוקר. "המחירים אטרקטיביים בהשוואה לחבילה בהרכבה עצמית הכוללת כניסה לפארקים", אומר סתיו.

לדברי שלומית יפת-ביאליק, מחברת סדרת מדריכי הטיולים "המשפחה המטיילת", הפארקים המרכזיים מבוקשים מאוד ולכן קשה להוזיל משמעותית את דמי הכניסה, אך יש מספרם דרכים להוזיל במעט את העלויות.

איך להוזיל את דמי הכניסה הגבוהים לפארקים?

רכישה און ליין: כך למשל, מי שירכוש כרטיס לפארק "אלטון טאורס" באנגליה דרך אתר האינטרנט של הפארק ייהנה מהנחה של 25%. ישלם 32.4 ליש"ט (כ-190 שקל) לילד במקום 34.2 פאונד (כ-160 שקל) לילד עבור כרטיס הנרכש בכניסה לאתר עצמו. מומלץ להתעדכן באתר האינטרנט של כל פארק אם ישנן הטבות רלבנטיות נוספות.

רכישת כרטיס משפחתי: גם כאן מדובר ברכישה באינטרנט. למשל, כרטיס און ליין למשפחה בת 4 נפשות לפארק "לגולנד" בגרמניה עולה 137.7 אירו (כ-645 שקל) לעומת 153 אירו (כ-718 שקל) ברכישה של כרטיסים נפרדים בכניסה לאתר (לפי חישוב של 36 אירו לילד ו-40.5 אירו למבוגר).

כניסה במועד מסוים: רכישת כרטיס ביום/שעה ספציפיים כנהוג במוזיאונים רבים בעולם המעוניינים לווסת את תנועת המבקרים. כך למשל, מי שיקדים להגיע לפארק "אפטלינג" בהולנד חצי שעה לפני שעת הכניסה הרשמית לפארק ייהנה מ-5 יורו הנחה לכרטיס.

הצטיידות מראש: הצטיידות מספיק זמן מראש היא דרך נוספת להוזלת עלויות. כך למשל, כרטיס משפחתי ל"לגולנד" ניתן לרכוש רק דרך האינטרנט ב-104 אירו (כ-490 שקל) למשפחה בת 4 נפשות ו-130 אירו (כ-610 שקל) ל-5 נפשות. ואם קונים את הכרטיס לפחות שבוע מראש, יש הנחה נוספת.

כרטיסי הנחות אזוריים: בהולנד למשל יש את ה"הולנד פס" - כרטיס הכולל כניסה לחלק מפארקי השעשועים במדינה.
קופונים: לפעמים בלשכות תיירות, בבתי מלון או באתרים תיירותיים יש קופונים המעניקים הנחות. אף פעם לא מזיק לבדוק גם אותם.

הנחות לגמלאים: יש הנחות לגיל השלישי. כך למשל, בפארק "אירופה" בגרמניה, מבוגר מגיל 60 ומעלה משלם כמו ילד בגילאי 4-11: 36 אירו (כ-170 שקל). זאת לעומת 41 אירו (כ-190 שקל) שמשלם מבוגר מתחת לגיל 60.
חבילה כולל אוכל: אוכל, שתייה ומזכרות מהווים חלק גדול מההוצאה על בילוי בפארק ויכולים להסתכם בסכומי כסף לא מבוטלים אם לא מגיעים לפארק מצוידים באוכל ושתייה. אך גם כאן אפשר לחסוך אם למשל רוכשים חבילה הכוללת כרטיס כניסה והנחה למסעדה בפארק כפי שמציעים "גארדלנד" ו"אפטלינג".

לישון עם דיסני

לא מעט פארקים מציעים בשטחם גם לינה בבית מלון. מדובר באופציה נוחה וחווייתית למשפחות, אך יקרה יותר מאופציות הלינה מחוץ לפארק. לילה במלון ברמת 3 כוכבים בגארדלנד באיטליה עולה 60 אירו לאדם על בסיס ארוחת בוקר וכרטיס כניסה חינם לפארק למזמינים ישירות מהפארק; ואילו לילה במלון 3 כוכבים ב"לגולנד" בגרמניה עולה 177 אירו (כ-830 שקל) לאדם על בסיס ארוחת בוקר כולל כניסה לפארק ליומיים.

מי שיזמין דרך דיזנהויז ישלם 123 אירו (כ-580 שקל) לאדם ללילה במלון ברמת 4 כוכבים בלגולנד בגרמניה) על בסיס ארוחת בוקר; ו-255 אירו (כ-1,200 שקל) ללילה לאדם במלון ברמת 4 כוכבים בדיסנילד בצרפת על בסיס ארוחת בוקר, כולל כרטיס יומי חינם לפארק.

"המלונות בפארקים הגדולים יקרים, ולפעמים משתלם ללון מחוץ לפארק ולרכוש כרטיס בנפרד. אך אין ספק שמבחינת הנוחות כיף יותר לישון בתוך הפארק. זה חוסך את הנסיעה ואת התור בכניסה. אפשר לנוח בחדר בצהריים ולחזור לאטרקציות בכוחות מחודשים ולהישאר עד מאוחר בשעות הערב", אומרת ורד שורץ, מנהלת השיווק בדיזנהויז. גם יפת-ביאליק סבורה ש"השיקול הכספי כאן הוא לא השיקול המכריע, כי תמיד אפשר למצוא מלון זול יותר מחוץ לפארק. השיקול הוא נוחות".

  • עוד באותו נושא:
  • דיסני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully